کد خبر: ۲۰۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
رئیس هیئت گلف کرمانشاه خبر داد؛
کرمانشاه- رئیس هیئت گلف کرمانشاه از اعزام دختران گلف باز کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

الهام اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته جمعه ۶ اسفند ماه تیم چهار نفره گلف دختران استان کرمانشاه به مسابقات گلف قهرمانی کشور اعزام شدند.

وی افزود: مسابقات گلف قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر ۱۸ سال با حضور ۴۰ گلف‌باز از سراسر کشور در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت این دوره از مسابقات گلف قهرمانی کشور، تصریح کرد: افراد برگزیده در رقابت‌های گلف قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد به همین دلیل این مسابقات از اهمیت بالایی برای کسب قهرمانی بین بازیکنان برخوردار است.

اکبری با بیان اینکه استان کرمانشاه فاقد زمین استاندارد برای انجام بازی‌های گلف است، خاطر نشان کرد: با توجه به عدم زیرساخت‌های لازم در کرمانشاه برای میادین گلف بازیکنان برای تمرین‌های خود به مشکلاتی برخوردند و به ناچار تمرینات خود را به صورت فشرده در سالن ورزشی کوثر شهر کرمانشاه دنبال کردند.

وی تاکید کرد: با توجه به انگیزه بالای بازیکن در رشته گلف با وجود مکان مناسب برای انجام تمرینات از جانب اداره کل ورزش و جوانان قول مساعدت به منظور تهیه و آماده‌سازی زمینی برای آکادمی گلف داده شده که در صورت عملی شدن این امر می‌تواند بسیار کمک کننده در پیشرفت این رشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار