کد خبر: ۲۰۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
یکی از فرماندهان جبهه مقاومت:
ساری- یکی از فرماندهان جبهه مقاومت با اشاره به مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم مکتب امام حسین (ع) را احیا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کمیل کهنسال ظهر پنجشنبه در یادواره شهدای عشایر مازندران با اشاره به فرمایش حضرت امام راحل مبنی براینکه عشایر ذخایر انقلاب هستند، گفت: عشایر نقش اساسی در انقلاب اسلامی ایفا کردند و اولین بخش‌هایی از جامعه بودند که پای رکاب امام و انقلاب ایستادند.

وی با اظهار اینکه عشایر در حوادث مختلف جزو پیشتازان دفاع از انقلاب اسلامی هستند، گفت: عشایر هر آنچه در اختیارشان بود در میدان دفاع مقدس قرار گرفتند و بخشی از عشایر با سلاح‌هایی که داشتند وارد عرصه شدند.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم در طول مکتب امام حسین (ع) بوده و آن را احیا کرده است، افزود: سردار سلیمانی یک مکتب است.

سردار کهنسال گفت: در حال حاضر حزب الله توانایی آن را دارد و می‌تواند به عنوان لشکر عظیم اسلام باشد که وارد سرزمین اشغالی شود و آن را فتح کند.

وی با عنوان اینکه حضرت امام ذوب در قرآن و کلام نورانی وحی بوده است، گفت: با فتح بوکمال حاج قاسم سلیمانی دستور داد نیروهایی را در قالب کاروان زمینی به کربلا و نجف اعزام کنیم.

این فرمانده جبهه مقاومت و دفاع مقدس با اظهار اینکه امروز جمهوری اسلامی به قدرت جهانی تبدیل شده است، گفت: همه ملت‌های دنیا به رهبر معظم انقلاب می‌نگرند و حاج قاسم توانست برای رهبری و جمهوری اسلامی تولید قدرت کرد.

سردار کهنسال گفت: امروز جمهوری اسلامی ابرقدرت دنیا است و بر قلب ملت‌ها و انسان‌های آزاده حکومت می‌کند و تردید نکنیم تمام وعده‌های حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری محقق می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار