کد خبر: ۲۰۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
سردار سلامی بهبود کیفیت و کمیت یادمان‌های شهدا برای حضور بهتر زائران راهیان نور را الزامی دانست.

بفرمانده‌کل سپاه به راهیان نور پیوسته گزارش خبرگزاری صدا و سیما ‏، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از ورود به خوزستان گفت: بهبود کیفیت و کمیت یادمان‌های شهدا برای حضور راهیان نور نیازمند گام‌های مؤثرتری می‌باشد و این موضوع اکنون در حال پیگیری است.
سردار سرلشکر سلامی با اشاره به توقف ۲ ساله حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌ها دفاع مقدس افزود: حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس پس از توقف دوساله بسیار ارزشمند است، راهیان نور به درک بالایی از شهدایی که عاشقانه در راه اعتلای ایران اسلامی فدا شدند رسیده‌اند و اکنون حضور شهدا در این مناطق احساس می‌شود.
سردار سلامی با بیان اینکه "امروز روح سردار شهید قاسم سلیمانی فراتر از ما در جامعه حرکت می‌کند افزود: در زمان حاضر اندیشه، تفکر و راه سردار سلیمانی زنده‌تر از گذشته در دل مردم سرزمین زنده و پاینده است.
فرمانده‌کل سپاه شهدا را چراغ هدایت و راهنمایان صدیق انسان‌ها دانست و گفت: همواره کمک و مدد از شهدای والامقام راهگشای انقلاب و نظام اسلامی بوده است و در حقیقت نظام مقدس اسلامی به‌واسطه شهدا، دستاورد‌های مختلفی داشته است و بر همین اساس باید بدانیم این دستاورد‌ها حاصل خون، تلاش و فداکاری شهدا است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار