کد خبر: ۲۰۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
تماشای رایگان بهترین فیلم های خارجی 2022 در فیلیمو در نوروز 1401

رپورتاژ آگهی/ چقدر با سینمای بالیوود آشناییت دارید؟ سینمای هند که به بالیوود نیز شهرت دارد، هر ساله تعداد بسیار زیادی فیلم را ساخته و روانه بازار می‌کند. در این سینما تا چند سال پیش غالبا ۹۰ درصد فیلم ‌هایی که ساخته می‌شدند، مضمون و درون مایه عاشقانه به همراه چاشنی طنز داشتند. اما طی چند سال گذشته، محتوای فیلم‌ های بالیوودی و هندی نیز تغییر پیدا کرده است. در ادامه قصد داریم تا در خصوص بسیاری از انواع فیلم هندی کمدی جدید که می‌توانید در فیلیمو پیدا کنید، صحبت کنیم. بنابراین اگر شما هم به این سبک از فیلم ‌ها علاقه‌مند هستید، بهتر است به ادامه این مطلب توجه نمایید.

بالیوود ایا در سال ۲۰۲۲ در ژانر‌های عاشقانه و کمدی موفق ظاهر خواهد شد

فیلم‌ های عاشقانه هندی

در بخش فیلم‌ ها و سریال‌های عاشقانه هندی می‌توانید گزینه‌های مختلفی را پیدا کنید. این فیلم‌ ها برای تعطیلات نوروز گزینه‌های بسیار خوبی هستند و مسلماً بهتر است که به سن مناسب آن‌ها نیز توجه داشته باشید. به طور کلی انواع فیلم‌ های عاشقانه هندی را می‌توان جز گزینه‌های مناسب برای دیدن به همراه خانواده دانست.

سیلی

فیلم سیلی نام یکی از فیلم‌ های عاشقانه‌ای است که در این سایت می‌توانید پیدا کنید. در این فیلم در حقیقت ماجرای زندگی به ظاهر ساده و راحت دختری است که صرفاً با سیلی که همسرش به صورت او می‌زند، همه چیز زندگی‌اش تغییر پیدا می‌کند. سال ساخت و تولید این فیلم مربوط به ۲۰۲۰ می‌شود که با زیرنویس فارسی روان و اصولی می‌توانید آن را تماشا کنید. محدودیت سنی که برای فیلم سینمایی سیلی در نظر گرفته شده است، مربوط به بالای ۱۲ سال می‌شود.

زندگی عزیز

فیلم سینمایی بعدی که در سبک فیلم ‌های درام، خانوادگی و عاشقانه قرار می‌گیرد، فیلم سینمایی زندگی عزیز است. این فیلم نیز در سال ۲۰۲۰ و در سینمای بالیوود به مرحله اکران و نمایش در آمد. شاهرخ خان که یکی از سوپراستار‌های سینمای هند محسوب می‌شود، در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

زندگی عزیز در حقیقت در حال روایت کردن ماجرای یک فیلمساز است که سعی می‌کند تا تمام جوانب زندگی‌اش را به شرایط‌ایده‌آلی برساند و سپس از زندگی لذت ببرد. در این بین با فردی آشنا می‌شود که به طور کلی دیدگاه او را به زندگی تغییر داده و به او یاد می‌دهد تا در بین ناملایمات زندگی، به‌ایده‌ها و مسائل گوناگونی پی ببرد و شادی را در بین همین ناملایمات و سختی‌ها پیدا کند.

مدت زمان این فیلم ۲ ساعت است که می‌تواند زمان تقریباً زیادی باشد، با این وجود فراموش نکنید که هرچند در ژانر درام می‌توانید این فیلم را ببینید، اما بهتر است بدانید که این فیلم برای افراد زیر ۱۸ سال مناسب نیست و بهتر است به این افراد اجازه تماشای آن را ندهید.

فیلم ‌های ترسناک هندی

دانلود فیلم ترسناک تا چند سال پیش صرفاً از بین فیلم ‌های هالیوودی امکان‌پذیر بود، اما امروزه به دلیل پیشرفت کردن سینمای هند یا همان بالیوود، می‌توانید از این سینما نیز انتظار فیلم‌ های خوبی را داشته باشید. در ادامه چند مورد از فیلم ‌های سینمایی که در ژانر وحشت در سینمای هند تولید شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم که در صورت تمایل بتوانید به سادگی و به راحتی به فیلم‌ های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

بالیوود ایا در سال ۲۰۲۲ در ژانر‌های عاشقانه و کمدی موفق ظاهر خواهد شد

چشم بد

فیلم چشم بد که به چشم شیطانی نیز معروف است، یکی از فیلم ‌های موجود در ژانر وحشت است که مربوط به سال ۲۰۲۰ می‌شود. تماشای این فیلم با زیرنویس روان و مناسب و همچنین با کیفیت HD در فیلیمو امکان‌پذیر است. در این فیلم که بر محوریت ماجرا و تفکرات یک مادر خرافاتی می‌چرخد، داستان از جایی شروع می‌شود که دختر این زن به تازگی نامزد کرده است و مادر خرافاتی قصه ما اعتقاد دارد که مرد جوان تازه وارد در حقیقت همان فردی است که ۳۰ سال پیش قصد کشتن او را داشته است و حالا به شکل تناسخ در جسم این مرد به زندگی او بازگشته است.

نشان دادن خرافات‌های این زن و ماجرا‌هایی که در طول فیلم رخ می‌دهد، موضوعاتی است که ۱۴۰ دقیقه این فیلم را تحت پوشش قرار می‌دهد و بیننده را در جای خودش میخکوب می‌کند. امتیاز این فیلم ۴. ۸ از ۱۰ در IMDB بوده و برای افراد زیر ۱۸ سال نیز مناسب نمی‌باشد.

کشیش

فیلم بعدی سینمای بالیوود که در نگاه اول انتظارش را نداریم که محصول این سینما باشد، فیلمی با نام کشیش است. ماجرای این فیلم در خصوص همکاری‌های صورت گرفته بین یک کشیش و یک افسر پلیس است که سعی می‌کنند تا ماجرا و دلیل خودکشی‌های مرموز رخ داده را متوجه شوند. این موضوع سبب می‌شود که آن‌ها درگیر موضوعات و ماجرا‌های بیشتری شوند که نشان می‌دهد سطح جرم و جنایت بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که آن‌ها انتظار داشته‌اند.

مدت زمان ایت فیلم تقریباً در حدود ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه بوده و در سال ۲۰۲۱ در سینمای هند اکران شد. اگر تمایل به تماشای این فیلم دارید، می‌توانید به سادگی با زیرنویس فارسی قابل فهم و روان و همچنین کیفیت HD به تماشای آن بپردازید.

جمع‌بندی

موارد مطرح شده در خصوص فیلم‌ هایی که در ژانر‌های مختلف سینمای هند اکران شده‌اند، تنها گوشه‌ای از هزاران فیلمی را نشان می‌دهند که می‌توانید دانلود کرده و از تماشای آن‌ها لذت ببرید. مسلماً با توجه به پیشرفتی که سینمای بالیوود از خودش در طی چند سال گذشته نشان داده است، صرفاً می‌تواند دلیل موجه و بسیار مناسبی در خصوص این باشد که این سینما دائماً در حال پیشرفت بوده و روز به روز می‌تواند بهتر و موفق‌تر از قبل ظاهر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار