کد خبر: ۲۰۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز گفت: بیشترین بار مسئولیت در ایام تعطیلات نوروزی برای امنیت و آرامش مسافران و مهمانان برای نیروی انتظامی استان تعریف و تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در آیین تشییع پیکر پاک شهید سید نوید موسوی مأمور وظیفه نیروی انتظامی که 9 فروردین در مقابله با سارق شرور و مسلح در دیلم به شهادت رسید با استناد به آیات قرآن کریم جایگاه شهادت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: هرگز گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته شدند، مرده محسوب می‌شوند، بلکه آنان زنده هستند و نزد پروردگار عالم روزی دریافت می‌کنند.

وی جلسات پایانی سال گذشته در شورای تأمین را متمرکز بر تقویت برقراری امنیت پایدار در استان دانست و بیان کرد: برقراری امنیت پایدار و اساسی در استان برای پذیرش میلیون‌ها مهمان و مسافران نوروزی از مصوبات شورای تأمین استان بود که این مأموریت مهم بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شد.

استاندار بوشهر محور نظم و امنیت و امور مربوط به آسایش و آرامش و جان مسافران را نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: در این راستا بیشترین بار مسئولیت در ایام تعطیلات نوروزی برای امنیت و آرامش مسافران و مهمانان برای این فرماندهی تعریف و تعیین شد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه در 15 روز گذشته فرماندهی انتظامی استان بوشهر و یگان‌های تابعه آن با تمام توان در میدان حضور داشتند خاطر نشان کرد: در این زمینه سایر نیروهای مسلح به امنیت استان و مسافران نهایت تلاش و همکاری کردند.

وی با اشاره به همکاری و تلاش نیروی پلیس با تمام توان شامل یگان‌های مختلف انتظامی حتی مرزبانی جمهوری اسلامی برای تقویت امنیت پایدار خاطر نشان کرد: در این زمینه در همه جاده‌ها، سواحل و مکان‌های پر جمعیت، پلیس با تمام اقتدار حضور دارد و سپری شدن عید نوروز خوب در استان حاصل زحمات و خدمات ارزشمند نیروی انتظامی و برنامه‌ریزی و تلاش همه دست‌اندرکاران سفر نوروزی است.

استاندار بوشهر بیان کرد: خون‌بها امنیت پایدار و آسایش استان این شد که امروز شاهد تشییع پیکر پاک و مطهر آن هستیم.

محمدی‌زاده با بیان اینکه نیروهای مسلح و پلیس جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت با هیچ کسی سر سازش و مماشات ندارند گفت: امروز نیروهای مسلح شامل سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی در مقابل تمام تهدیدات داخلی و خارجی با تمام توان ایستاده‌اند و دشمنان را سر جای خودشان نشانده‌اند.

وی تأکید کرد: اراده ما در برقراری امنیت پایدار کشور، مردم، نظام و توسعه انقلاب اسلامی با تقدیم این شهدا از جمله شهید موسوی استوار و مصمم‌تر خواهد بود.

استاندار بوشهر خون شهدا را سبب گشایش راه ملت و نظام اسلامی، در کشور، منطقه و جهان دانست و خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی خودش را در حوزه‌های مختلف، در منطقه و دنیا گسترش و توسعه داده است.

محمدی‌زاده با تسلیت و تبریک شهادت شهید سید نوید موسوی گفت: این شهید والامقام منشا خدمات، اقدامات موثر در تأمین امنیت استان بوشهر و مسافران بود که امیدوارم خداوند این شهید را با حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، شهید سلیمانی و شهدای که برای دفاع از این انقلاب و ایران اسلامی جان خودشان فدا کردند محشور گرداند و خداوند به خانواده شهید موسوی صبر و اجر عنایت کند.

انتهای پیام/190/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار