کد خبر: ۲۰۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
آنطور یکی از مقامات خودروسازی آلفارومئو گفته است: "ما تولید جولیا را رها نمی‌کنیم. جولیا در آینده نیز تولید خواهد شد آن هم فقط برقی".

آلفارومئو برنامه دارد تا ۲ خودرو توناله و Stelvio را ارتقا دهد  و آنطور که مشخص است مورد دوم قرار است به زودی فیس لیفت دریافت کند. ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیر عامل آلفارومئو، گفته نسل جدید جولیا رقیب بی ام و سری ۳ خواهد بود.

هم اکنون برای تولید خودرو‌های الکتریکی، تمرکز بر خودرو‌های شاسی بلند است، اما برند ایتالیایی سدان‌ها را نیز تبدیل به الکتریکی خواهد کرد.

تولید این خودرو در نسخه بنزینی متوقف خواهد شد. با توجه به اینکه آلفارومئو قبلاً اعلام کرده بود تا سال ۲۰۲۷ به یک برند تولید کننده خودرو‌های برقی تبدیل خواهد شد.

برخی تصاویر جاسوسی نشان می‌دهد که یک جولیا فیس لیفت شده در راه است و باید در سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود، اما قبل از خداحافظی با موتور‌های بنزینی و دیزلی، برای مدل نسل جدید، چند سال باقی خواهد ماند.

در مورد اینکه آیا جولیتا به چه شکلی بازخواهد گشت، رئیس آلفا گفت که کراس اوور جمع و جور توناله عملاً جای آن را گرفته است؛ هاچ بک قدیمی یک مدل بنزینی بود و اکنون جایگزینی برای جهانی شدن در نظر گرفته شده است تا با برنامه‌های توسعه شرکت سازگاری بیشتری داشته باشد.

پیش از این، ایمپاراتو اذعان داشت که برنامه‌هایی برای خودرو‌های اسپرت و چندگانه وجود دارد؛ به این نکته نیز اشاره کرد که برخی از آن‌ها از Duetto و Tipo ۳۳ الهام می‌گیرند.

در همین حال، برند استلانتیس امیدوار است توناله جدید به وسیله نیروی محرکه جدید، تولید این برند را رونق دهد و احتمالا فروش آن به بیش از ۱۰۰ هزار  خودرو برسد.

این موضوع ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۳ اتفاق بیفتد و تعداد تحویل‌ها را در مقایسه با سال ۲۰۲۱ که ۵۲ هزار وسیله نقلیه برای مشتریان ارسال شد، دو برابر خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار