کد خبر: ۲۰۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
جلسه برنامه‌ریزی برای تدفین شهدای گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب امروز به ریاست دکتر سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه با تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: با توجه به اینکه این مراسم به خوبی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و استقبال خوبی از سوی جامعه ورزش و مردم صورت گرفت باید سعی کنیم که دومین مراسم را نیز به بهترین شکل برگزار کنیم.

کلهر از همه اعضای جلسه خواست که بهترین برنامه‌ریزی را برای مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام داشته باشند و خاطرنشان کرد: جامعه ورزش و جوانان همانطور که در اولین مراسم سنگ تمام گذاشتند باید در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب نیز حضور پرشور داشته باشند چون تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه مسئولین و آحاد مردم کشور است.

همچنین در این جلسه همه اعضا نقطه نظرات خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم ارائه دادند و قرار شد در جلسه بعد جمع‌بندی لازم برای چگونگی انجام مراسم مشخص و ابلاغ شود.

در این جلسه دکتر اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی، دکتر مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین، رییس سازمان بسیج ورزشکاران، سرپرست دفتر ایثارگران، نمایندگان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و نماینده حراست حضور داشتند.

258 251

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار