کد خبر: ۲۰۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس: رژیم جعلی اسرائیل، نماد ظلم در جهان است.

قدس ۱۴۰۱/ رژیم جعلی اسرائیل، نماد ظلم در جهانبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان ساری در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با بیان که راهپیمایی روز قدس نماد وحدت و همبستگی امت اسلامی است گفت: ملت ایران در خط مقدم حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستند.

منصور علی زارعی افزود: رژیم جعلی اسرائیل نماد ظلم در جهان است، اما ملت ایران همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند بود و با تمام وجود از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: مسئله فلسطین اولویت مهم جهان اسلام است و راهبرد جمهوری اسلامی همواره نابودی اسرائیل بوده و در آینده هم این روند ادامه خواهد داد.
نماینده مردم ساری و میاندورود اضافه کرد: بسیاری از کشور‌های منطقه آغوش خود را برای رژیم جعلی اسرائیل باز کرده اند، اما به این کشور‌ها هشدار می‌دهیم که عاقبت این کار زبونی و نابودی است.
زارعی با بیان این که، منطقه خاورمیانه، فلسطین و قدس مربوط به جهان اسلام است و نباید کشور‌های غربی بویژه استکبار جهانی در منطقه جولان دهد، گفت: کوچکترین گستاخی دشمنان اسلام با مقاومت و جواب قاطع جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.
وی افزود: امروز دشمنان ما از اقتدار جبهه مقاومت و ایران اسلامی آشفته هستند، اما به یاری خداوند این سرافرازی تا نابودی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی ادامه خواهد یافت.
این نماینده مجلس گفت: روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از نظر رهبر معظم انقلاب بسیار دارای اهمیت است که باید همه ما نسبت مسئله فلسطین حساس باشیم و برای تحقق رهنمود‌های رهبری بکوشیم.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی مقتدر است و دلیل این اقتدار حضور همه جانبه ملت ایران در صحنه است و به طور حتم با تدوام این روند، توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی می‌شود.


پیشتر اعلام شده بود که سخنران راهپیمایی یوم الله روز قدس در ساری، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که وی به دلیل فوت خواهرش نتوانست در ساری حضور یابد و برای تشییع پیکر خواهرش عازم اصفهان شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار