کد خبر: ۲۰۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۰
خودروی آئودی A۶ (Audi A۶) و آئودی A6 2022 دارای تفاوت‌ها و شباهت‌هایی هستند که آن‌ها را بررسی کرده ایم.

وقتی صحبت از سدان‌های لوکس به میان می‌آید، کمتر خودرویی است که بتواند با مرسدس بنز رقابت کند؛ سدان مرسدس بنز E ۳۵۰  ۲۰۲۲ یکی از این خودروهاست که ترکیبی منحصر به فرد از سبک و ماهیت دارد، با این حال، آئودی A۶ مدل ۲۰۲۲ سدان دیگری است که بین خریداران بسیار محبوب است.

مقایسه  مرسدس بنز E ۳۵۰ سدان ۲۰۲۲ آئودی A۶، ۲۰۲۲
گیربکس  اتوماتیک اتوماتیک
پیشرانه دیفرانسیل عقب تمام چرخ
اسب بخار  255 261
گشتاور  273 273
سدان مرسدس بنز E 350 2022 در مقابل آئودی A6 2022 + فیلم
 


همانطور که از جدول بالا مشخص است، هر دو سدان کاملاً توانمند هستند و پارامتر‌های عملکردی چشمگیری دارند. با این حال، مرسدس بنز E ۳۵۰ سدان ۲۰۲۲ مقرون به صرفه‌تر از آئودی A۶، ۲۰۲۲ است. 

سدان مرسدس بنز E 350 2022 در مقابل آئودی A6 2022 + فیلم
 

از نظر عملکرد موتور، آئودی A۶، ۲۰۲۲ دارای یک موتور بنزینی ۲.۰ لیتری توربوشارژر داخلی است که ۲۶۱ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. از سوی دیگر، سدان مرسدس بنز E ۳۵۰ ۲۰۲۲ مجهز به موتور ۲.۰ لیتری Intercooled Turbo Premium Unleaded I-۴ است که ۲۵۵ اسب بخار قدرت دارد. از این رو، آئودی A۶ برتری کمی نسبت به مرسدس بنز E ۳۵۰ سدان دارد.

سدان مرسدس بنز E 350 2022 در مقابل آئودی A6 2022 + فیلم
 

سدان مرسدس بنز E ۳۵۰ ۲۰۲۲ از وزن پایین تری نسبت به آئودی A۶، ۲۰۲۲ برخوردار است، بنابراین هنگام رانندگی با مرسدس بنز، مانور و فرمان بهتر عمل می کند علاوه بر این، مرسدس بنز E ۳۵۰ سدان ۲۰۲۲ با ویژگی‌های ایمنی قابل توجهی مانند دستیار ترمز، کنترل الکترونیکی پایداری، چراغ‌های جلوی تراز خودکار، هشدار خروج از خط و موارد دیگر عرضه می‌شود.

سدان مرسدس بنز E 350 2022 در مقابل آئودی A6 2022 + فیلم
 

بنابراین، در حالی که هر دو سدان دارای ویژگی‌ها و مشخصات عالی هستند، مرسدس بنز E ۳۵۰ سدان ۲۰۲۲ در نهایت عملکرد بهتری را ارائه می کند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار