کد خبر: ۲۰۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
پس از صحبت‌های شب گذشته رامین رضاییان، احتمال دارد که باشگاه پرسپولیس قرارداد این بازیکن را منتشر کند.

شب گذشته رامین رضاییان در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و در آخرین بخش صحبت های خود در پاسخ به سوال محمدحسین میثاقی مبنی بر تمدید قراردادش اظهاراتی را به زبان آورد که خشم مسئولان باشگاه پرسپولیس را در پی داشت.

رضاییان با تاکید بر علاقه پرسپولیس و اینکه این علاقه اش را در عمل ثابت کرده و شعاری نداده گفت که در این نیم فصل به صورت رایگان در پرسپولیس بازی کرده و هیچ دریافتی از این باشگاه نداشته است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به این اظهارات رضاییان به شدت خشمگین شدند و حتی قصد داشتند که در آنتن زنده برنامه فوتبال برتر پاسخ او را بدهند اما محمدحسین میثاقی در آخرین ساعات برنامه اش این تایم را در اختیار آنها قرار داد و پرسپولیسی ها نیز ترجیح دادند که از این زمان استفاده نکنند و با حوصله پاسخ رضاییان را بدهند.

در شرایطی که صبح امروز رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس برای حضور در مجمع فدراسیون راهی این جلسه شد دیگر مسئولان این باشگاه نیز منتظر حضور او شدند تا با هماهنگی درویش پاسخ رضاییان را بدهند.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد که بدیهی است رامین رضاییان قرارداد مالی خوبی با باشگاه بسته و اظهاراتش مبنی بر بازی رایگان هیچ سندیتی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که این باشگاه چگونه این مسئله را رفع و رجوع خواهد کرد گفت: ما نسبت به همه بازیکنان‌مان احترام ویژه ای قائل هستیم و از تلاش های رضاییان هم تشکر می‌کنیم اما شان باشگاه پرسپولیس هم اهمیت زیادی دارد.

یکی دیگر از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: پرسپولیس یک شرکت بورسی است و طبیعتا در قبال مسائل مالی خود باید پاسخگو باشد و بر همین اساس در صورتی که مسئولان ارشد باشگاه اجازه بدهند قرارداد بازیکنان را در سامانه کدال منتشر می‌کنیم تا هواداران نسبت به وضعیت باشگاه اطلاع کامل پیدا کنند.

حال باید در ساعات پیش رو منتظر اظهار نظر مدیران باشگاه پرسپولیس ماند و دید که با این موضوع چگونه برخورد خواهند کرد و آیا قرارداد رامین رضاییان منتشر می‌شود یا خیر.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار