کد خبر: ۲۱۳۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
در سوابق دکتر علی محفوظی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران که صبح امروز بدست عوامل ناشناس به قتل رسید معاونت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور به چشم می خورد.

قتل رییس اسبق پزشکی قانونی کشور مقابل خانه اش با شلیک گلوله ‌

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل دکتر محفوظی رئیس اسبق پزشکی قانونی در سعادت آباد خبر داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این حادثه گفت:  حوالی ساعت هفت صبح امروز یک مورد اقدام به تیراندازی در محله سعادت آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله تیمی از ماموران در محل حاضر شده و مشاهده کردند که فردی حدودا ۸۵ ساله در مقابل در خانه خود مورد شلیک گلوله قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه متاسفانه این فرد درپی شدت آسیب دیدگی جان خود را از دست داد، گفت: با مرگ این فرد، تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرارداده و در نخستین گام سرنخ‌هایی در این پرونده به دست آورده‌اند.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: مقتول دکتر محفوظی که فردی ۸۵ ساله بود و در سال های اخیر در بخش خصوصی فعالیت می کردند امروز در جلوی منزل خود در محله سعادت آباد با سلاح‌های گرم مورد سو قصد قرار گرفته و فوت کرد.

وی افزود: در این زمینه بلافاصله تیم ویژه پلیس تشکیل که در تحقیقات اولیه سرنخ هایی از عوامل این حادثه به دست آمد.

رییس پلیس آگاهی گفت: تلاش برای دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد.

سوابق دکتر علی محفوظی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران که صبح امروز بدست عوامل ناشناس به قتل رسید: معاونت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور ، معاونت دانشگاه علوم پزشکی تهران ، عضویت شورایعالی نظام پزشکی کشور و عضو هیئت امناء درمانگاههای خیریه ی کشور. وی این اواخر بیشتر وقت خود را در خیریه ی معلولین که مؤسس آن بود صرف می کرد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار