کد خبر: ۲۱۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
عصر چهارشنبه خبری در رسانه ها به نقل از برنا منتشر شد با این مضمون که محمدهادی زاهدی وفا در نامه ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است.

ماجرای شایعه استعفای سرپرست وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی چیست؟

عصر امروز (چهارشنبه) خبری با تیتر «استعفای زاهدی وفا در حاشیه جلسه امروز دولت» و مضمون اینکه «محمد مهدی زاهدی وفا در نامه ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و  سرپرستی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام نمود» در برخی رسانه ها و کانال های خبری به نقل از خبرگزاری برنا درحال انتشار است.

این در حالی است که خبرگزاری برنا در این خصوص نوشت: این خبر در هیچ یکی از خروجی های خبرگزاری برنا منتشر نشده و از اساس کذب است. به نظر می رسد این خبرسازی کذب در راستای تخریب دولت و تحت فشار قرار دادن سرپرست وزارت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی درحال توزیع است و از جانب مخالفان دولت ساماندهی می شود.

 در خبر استعفای زاهدی وفا آمده است:  محمدهادی زاهدی وفا در نامه ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد. 

زاهدی وفا در این نامه نوشته است، با توجه به اتمام زمان سه ماهه سرپرستی اینجانب و به دلیل پرهیز از هر گونه حواشی برای دولت محترم استعفای خودم را اعلام می دارم.

منابع مطلع و آگاه از عودت نامه معرفی زاهدی وفا به مجلس از سوی دولت و ریاست جمهوری خبر می دهند.

 

در همین حال خبر آنلاین نیز با انتشار این خبر از حکم جدید مخبر برای زاهدی وفا خبر داد. 

در این خبر نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس‌جمهوری آمده است، در حکم محمد مخبر به محمدهادی زاهدی وفا تاکید شده است: نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور» منصوب می شوید.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه این حکم آورده است: شایسته است ضمن هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی ذیربط در چارچوب شرح وظایف مصوب آن معاونت، پیگیری و نظارت لازم را به عمل آورید.

در پایان این حکم آمده است: امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی های مجموعه دولت و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری همکاران و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و موید باشید.

این خبرها در حالی منتشر شدند که ایسنا خبر استعفای زاهدی وفا را تکذیب کرد و جعلی خواند.

لیسنا بدون اشاره به منبع خاصی گزارش داد  در پی انتشار خبر استعفای زاهدی وفا، سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، صحت این خبر تکذیب و جعلی خوانده شد .

«محمدهادی زاهدی وفا» که در حال حاضر مسوولیت سرپرستی وزارت کار ، تعاون و رفا اجتماعی را بر عهده دارد ۱۵ شهریور ماه از سوی رییس جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیأت رئیسه مجلس معرفی شد.

 هفته گذشته خبرگزاری دولت از نامه معرفی زاهدی وفا به مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای کسب رای اعتماد به مجلس خبر داده بود،که پس از حواشی بوجود آمده در خصوص تابعیت فرزندان و همسر ایشان در کشور کانادا و عضویت زاهدی وفا و خانواده اش در شرکتهای متعدد تجاری واکنش نمایندگان مجلس و رسانه ها را برانگیخت، مجلس هم اکنون در تعطیلات به سر می برد و زمان بازگشایی مجلس ۲۹ شهریور می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار