کد خبر: ۲۱۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
فرمانده سپاه استان هرمزگان گفت: در شب حمله‌‌ انتقام شهادت سردار سلیمانی موشک‌های ما بر روی تمام پایگاه‌های آمریکایی‌ها قفل شده بود و منتظر بودیم اگر بعد از هدف قرار دادن عین‌الاسد مقابله به مثل کردند پایگاه‌های دیگر آمریکا را هدف قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان، در نشست با مجمع اندیشه ورز بسیج رسانه استان هرمزگان، ضمن تشریح رسالت سپاه‌های استانی، بسیج را بازویی قدرتمند برای سپاه دانست و اظهارداشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی هر کس که دلش برای نظام، انقلاب و مردم بتپد بسیجی است و در این امر رسانه‌ای‌ها نقش بسزایی می‌توانند برای تبیین دستاوردها و تقویت نظام اسلامی ایفا کنند. 

وی با تاکید بر اینکه با یک جنگ ترکیبیِ رسانه‌ایِ مدرن سر و کار داریم، گفت: بنای دشمن بر این بوده است که این کشور را به هر نحوی متلاشی کند و خودشان نیز معترف هستند که به دنبال تجزیه ایران بزرگ هستند بر همین اساس امروز تلاش دشمن برای تجزیه روشن شده است چنانچه به تعبیر فرمانده معظم کل قوا دشمن دیگر حتی کار به جمهوری اسلامی ندارد و به دنبال نابود کردن ایران قوی است. 

فرمانده سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان تصریح‌کرد: ایران اسلامی امروز سدهای دفاعی خود را در خارج از مرزهایش بنا کرده است تا بتواند امنیت پایدار را در کشور بیش از پیش تضمین کند، یقین بدانید دشمنان برای غزه، لبنان و سوریه فرش قرمز پهن‌کرده‌اند و حاضرند چندین برابر از آنچه دارند در اختیارشان قرار دهند تا دست از ایران بردارند اما این کشورها به صداقت جمهوری اسلامی ایران دل‌بسته‌اند و گاها نیز به واسطه حمایت از ایران متضرر می‌شوند.

سردار سالاری با بیان‌اینکه دورانی که تنها سلاح در دست ایران ژ3 بود گذشته‌است، گفت: در فضای نظامی تسلیحاتی که رونمایی می‌شود حدود 10 سال از ساخت‌شان گذشته است و آمریکایی‌ها خبر از شهرهای موشکی و تسلیحاتی در دست داریم ندارند بر همین اساس از رویارویی با ما وحشت دارند و فهمیده‌اند که از بُعد نظامی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند. 

وی تأکید‌کرد: آمریکایی‌ها در سراسر ایران چندین پایگاه نظامی و حدود 200هزار نیرو دارند که از اراذل و اوباش آمریکا به منطقه منتقل کرده‌اند و بودجه آن‌ها را نیز از طریق گاوهای شیرده منطقه تامین می‌کنند ما اگر کاری کنیم که این نیروها به کشور خود بازگردند آمریکا را به آشوب خواهند کشید.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان تصریح‌کرد: در شب حمله‌‌ انتقام شهادت سردار سلیمانی موشک‌های ما بر روی تمام پایگاه‌های آمریکایی‌ها قفل شده بود و منتظر بودیم اگر بعد از هدف قرار دادن عین‌الاسد مقابله به مثل کردند پایگاه‌های دیگر آمریکا را هدف قرار دهیم. 

سردار سالاری خاطرنشان‌کرد: بسیج و سپاه هر جایی که نیاز بوده است وارد صحنه شده است و هیچ‌گاه تماشاچی نبوده است به طوری که در دو سال و نیم گذشته بیش از 250هزار متر آبرسانی به مناطق روستایی توسط سپاه انجام شده است‌.

انتهای پیام/865

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار