کد خبر: ۲۱۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
با توجه به سرمای هوا و بارش برف در تبریز، در نهایت سازمان لیگ با انتشار خبر لغو این بازی بر روی سایت خود به صورت رسمی این موضوع را تایید کرد.

با وجود اینکه از ساعت‌ها پیش خبر لغو دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور رسانه‌ای شده بود، سازمان لیگ در نهایت به صورت رسمی این خبر را تایید کرد.

به گزارش ایرنا؛ با توجه به سرمای هوا و بارش برف در تبریز، در نهایت سازمان لیگ با انتشار خبر لغو این بازی بر روی سایت خود به صورت رسمی این موضوع را تایید کرد.

صبح امروز اعلام شد مسابقه دو تیم تراکتور تبریز و استقلال تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال که پیش از این قرار بود در ساعت ۱۴ آغاز شود به دلیل شرایط جوی و تا اطلاع ثانوی با یک ساعت تاخیر و در ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی برگزار می‌شود اما ساعاتی بعد خبر لغو این بازی قوت گرفت و در نهایت با بازگشت کاروان استقلال به هتل و لغو بلیت بازیکنان این تیم برای بازگشت تهران، خبر عدم برگزاری رسانه‌ای شد.

دقایقی پیش خبر لغو این دیدار بر روی سایت سازمان لیگ فوتبال ایران منتشر شد تا به صورت رسمی این بازی به زمان دیگری موکول شود. طبق اعلام سازمان لیگ، ‌ مسابقه دو تیم تراکتور تبریز و استقلال به دلیل بارش شدید برف در تبریز امروز برگزار نخواهد شد و در صورت مساعد بودن شرایط جوی فردا برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار