کد خبر: ۲۱۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

دو شب پیش علی فتح‌الله‌زاده در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و در شرایطی که ادعا کرد یک بازیکن با ارسال نوتیس ممکن است پنجره باشگاه را ببندد با واکنش محمدحسین میثاقی مواجه شد که این بازیکن دروزاه بان تیم است؟

بعد از این اظهار نظر فتح‌الله زاده به جای آنکه اعلام کند نه؛ بازیکنی که شما اسم بردید به باشگاه نوتیس نداده خطاب به مجری برنامه فوتبال برتر گفت: بهتر است اسم نیاوریم! همین اظهار نظر باعث شد تا همه تصور کنند حسین حسینی به باشگاه اخطار پرداخت مطالباتش را داده و کاپیتان استقلال هم واقعا چنین اقدامی انجام نداده بود روز گذشته ضمن کنایه به مدیرعامل باشگاه استقلال خبر فوق را تکذیب کرد و مدعی شد: در این مدت به جای حمایت فقط فشار و تخریب دیدم.

فتح‌الله زاده هم وقتی متوجه شد که با یک اشتباه چطور کاپیتان تیمش را دچار چالش کرده بلافاصله روی سایت باشگاه مصاحبه کرد و گفت: حسینی، نوتیسی به باشگاه نداده و مجری برنامه فوتبال برتر این صحبت را انجام داده است.

جالب است بدانید بازیکنی که از تیم استقلال به باشگاه اخظار داده رفائل سیلوا است نه حسینی. سیلوا چندی پیش به باشگاه اخطار داد تا در صورت عدم دریافت مطالباتش قراردادش را فسخ می‌کند و مدیران باشگاه هم تلاش کردند بخشی از پول وی را پرداخت کنند. حتی بخشی از مبلغ انتقال صیدامنش که توسط فتح‌الله زاده وصول شد به حساب سیلوا واریز شد اما تا پول وی تمام و کمال پرداخت نشود نوتیس قابل اجرا است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار