کد خبر: ۲۲۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
در روزی که پرسپولیس باید در ورزشگاه خانگی به مصاف قوهای سپید انزلی برود و با گرفتن سه امتیاز همچنان در کورس قهرمانی بماند، شکست نفتی‌ها می‌تواند چهره یک سقوط کننده را مشخص کند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز و فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود تا با توجه به فاصله اندک باقیمانده تا پایان رقابت‌ها تکلیف تیم‌ها مشخص شود.

نخستین بازی هفته به میزبانی مس رفسنجان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار می‌شود. نفتی‌ها برای حفظ بارقه‌های امید نیاز به پیروزی مقابل مسی دارند که تنها شکست خانگی خود را مقابل پرسپولیس متحمل شده است. در صورتیکه نفت مسجد سلیمان نتواند امتیازی بگیرد و سایر تیم‌های حاضر در منطقه خطر به پیروزی برسند باید خداحافظی تلخی با لیگ برتر داشته باشد.

صنعت نفت آبادان دیگر تیمی است که با حضور در رتبه پانزدهم احساس خطر می‌کند. این تیم با ۱۳ امتیاز میزبان مس کرمانی است که با ۲۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد. دو تیم با وجود فاصله هشت امتیازی کاملا خطر سقوط را احساس می‌کنند تا نتیجه این دیدار تا اندازه‌ای قابل ملاحظه تکلیف سقوط کننده ها را مشخص کند.

پرسپولیس نیز از ساعت ۱۹:۳ میزبان ملوان بندر انزلی است. دیدار دو تیم در حالی برگزار می‌شود که پرسپولیس با ۴۸ امتیاز رتبه سوم جدول را در اختیار دارد و با پیروزی در این دیدار می‌تواند امیدوار به لغزش سپاهان یا استقلال باشد و برای کسب قهرمانی همچنان در کورس باشد. ملوان نیز با گرفتن امتیاز احتمالی از آزادی امیدواری اش به بقا را بیشتر از همیشه خواهد کرد.

فولاد خوزستان نیز آخرین دیدار شامگاه پنجشنبه را مقابل نساجی مازندران برگزار می‌کند. فولاد و نساجی در هفته‌های اخیر عملکرد مطلوبی نداشتند تا مورد انتقاد هواداران خود قرار بگیرند.

پرسپولیس به دنبال شکار «قو» در آشیانه/ رونمایی از یک سقوط کننده؟

سایر دیدارهای هفته بیست و پنجم جمعه پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها آلومینیوم اراک میزبان استقلال تهران است و تراکتور تبریز نیز مقابل سپاهان اصفهان به میدان می‌رود.

برنامه بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
* مس رفسنجان - نفت مسجد سلیمان؛ ساعت ۱۹
* پرسپولیس - ملوان بندرانزلی؛ ساعت ۱۹:۳۰
* صنعت نفت آبادان - مس کرمان؛ ساعت ۱۹:۳۰
* فولاد خوزستان - نساجی مازندران؛ ساعت ۲۱:۳۰

جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
* ذوب آهن - گل گهر سیرجان؛ ساعت ۱۹:۳۰
*هوادار - پیکان؛ ساعت ۱۹:۳۰
* آلومینیوم اراک - استقلال تهران؛ ساعت ۱۹:۳۰
* تراکتور تبریز - سپاهان اصفهان؛ ساعت ۲۱:۳۰

برچسب ها: پرسپولیس ، فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار