کد خبر: ۲۲۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
هشتمین نمایشگاه ملی گل و گیاهان باغبانی، صنایع دستی ایرانی و سوغات محلی به عنوان بزرگترین رویداد اقتصادی غرب استان البرز ، امروز آغاز به کار کرد.

آغاز به کار هشتمین نمایشگاه ملی گل و گیاه و صنایع دستی در شهر هشتگرد

هشتمین نمایشگاه ملی گل و گیاهان باغبانی، صنایع دستی ایرانی و سوغات محلی به عنوان بزرگترین رویداد اقتصادی غرب استان البرز ، امروز آغاز به کار کرد.
شهردار هشتگرد در حاشیه افتتاح نمایشگاه گل و گیاهان باغبانی، صنایع دستی و سوغات محلی در جمع خبرنگاران گفت : این نمایشگاه به منظور آموزش و آشنایی شهروندان با انواع گیاهان مناسب آپارتمان و برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و فعالان در عرصه گل و گیاه و صنایع دستی گشایش یافته است.
پیام رئیسی افزود:این نمایشگاه در ۱۵۰ غرفه شامل انواع گل و گیاه آپارتمانی، باغچه ای، نهال میوه، نشاء صیفی‌جات، تراریوم، بونسای و همچنین صنایع دستی از جمله گلیم، جاجیم، چرم دست دوز، چوب و سفال، قلم زنی، معرق، ظروف مسی، کاشی تزئینی و بافتنی از استانهای البرز، مازندران، گیلان، قزوین ، زنجان ، اردبیل و برخی مناطق دیگر کشور برپا شده است.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه ملی گل و گیاه شهر هشتگرد در راستای رشد تولید و حمایت از مشاغل خانگی و کارگاه‌های کوچک و عرضه مستقیم تولیدات برگزار و واگذاری کلیه غرفه‌ها مانند دوره‌های گذشته، رایگان انجام شده است.
رئیس اداره سیما، منظر و فضای سبز شهرداری هشتگرد و دبیر برگزاری نمایشگاه نیز گفت: این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد اقتصادی غرب استان البرز، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد برگزار شده است.
حامد آلیانی افزود: در حاشیه این نمایشگاه برنامه های شاد و متنوعی از جمله کاروان شادی ، موسیقی اقوام ، جنگ شادی کودک و نوجوان و کارگاههای آموزشی در خصوص پرورش گل و گیاه، اجرا می‌شود.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه ۱۸ الی ۲۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰صبح الی۲۰ شب دراستان البرز، شهرهشتگرد، بوستان بانوان (پروین اعتصامی) واقع در بلوار کارگرجهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار