کد خبر: ۲۲۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
اگر قرار است به استانبول سفر کنید، باید بهترین هتل های استانبول را بشناسید. هتل های ALL امکانات ویژه‌ای به مهمانان خود ارائه می‌کنند و بدون تردید سفری لوکس و به‌یادماندنی رقم خواهند زد.

هتل های ALL استانبول کدامند؟

اگر قرار است به استانبول سفر کنید، باید بهترین هتل های استانبول را بشناسید. هتل های ALL امکانات ویژه‌ای به مهمانان خود ارائه می‌کنند و بدون تردید سفری لوکس و به‌یادماندنی رقم خواهند زد. این هتل‌ها تنوع بسیار زیادی در امکانات و خدمات رفاهی دارند و جذابیت‌هایشان به گونه‌ای است که اصلا دلتان نمی‌خواهد هتل را ترک کنید! و البته هزینه همه این تفریحات و غذاهای رنگارنگ هنگام رزرو هتل پرداخت شده و دیگر نیازی نیست هر لحظه کیف پول خود را همراه داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با هتل‌های آل در استانبول با ما همراه باشید.

هتل‌های ALL چه ویژگی‌هایی دارند؟

شاید فکر کنید بهترین هتل‌های دنیا، هتل‌های ۵ ستاره باشند؛ اما اینطور نیست. هتل‌های پنج ستاره با امکانات ALL یا all inclusive یک قدم از این هتل‌ها فراتر می‌روند و بهترین امکانات ممکن برای یک سفر رویایی را ارائه می‌کنند. در این هتل‌ها می‌توانید بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را بدون پرداخت هزینه مستقیم استفاده کنید و از هنگام رزرو هتل، دیگر هیچ نگرانی‌ای بابت خوراکی و نوشیدنی نداشته باشید.

این امر برای خدمات دیگر هتل، مانند تفریحات آبی، استخر و ماساژ نیز صدق می‌کند. همچنین ممکن است در این هتل‌ها سالن‌های ورزشی و باشگاه‌های بدنسازی نیز در اختیار شما قرار بگیرد. اگر به شهرهای ساحلی سفر می‌کنید، هتل‌های آل با ساحل اختصاصی و ورزش‌های آبی، از جمله جت اسکی، اسکی روی آب و پارک آبی استانبول در خدمت شما خواهند بود.

آیا استانبول هتل ALL دارد؟

بیشتر هتل‌های آل در شهرهای ساحلی دیده می‌شوند و در صورتی برای شما مناسب هستند که می‌خواهید تمام وقت خود را در هتل بگذرانید. از آنجایی که خود شهر استانبول جاذبه‌ها و دیدنی‌های زیادی دارد، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند بعد از صرف صبحانه گشت و گزار خود را در شهر شروع کنند. همین باعث شده تا پیدا کردن هتل آل در استانبول کار سختی باشد.

هنگام رزرو هتل، متوجه می‌شوید که در بیشتر هتل‌ها، رزرو اتاق تنها با صبحانه رایگان همراه است و به صورت BB ارائه می‌شود. پس در نظر داشته باشید که حتی اگر ویسایت یک هتل به ALL بودن آن اشاره کرده، امکان رزرو هتل آل در استانبول وجود ندارد. همه امکانات و خدمات ویژه‌ای که در هتل‌های استانبول دریافت می‌کنید با پرداخت هزینه خواهند بود. با اینکه مقاومت در برابر جاذبه های استانبول سخت است، بیایید با چند مورد از بهترین هتل‌های استانبول، که شما را به ماندن و لذت بردن در هتل ترغیب می‌کنند، آشنا شویم.

هتل سوهو هاوس استانبول

هتل های ALL استانبول کدامند؟

سوهو هاوس یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره استانلول است و در منطقه دوست‌داشتنی بی‌اوغلو قرار دارد. شاید جذاب‌ترین ویژگی این هتل، استخر پشت بام آن باشد که نمایی بی‌نظیر از شهر را به نمایش می‌گذارد و امکان ورزش و فعالیت را نیز فراهم می‌کند. اگر وقت رفتن به پارک آبی استانبول را ندارید، این هتل برای شما مناسب خواهد بود. همچنین این رستوران ۳ ساختمان اصلی و مجلل و یک باغ دارد که بخش‌های مختلف هتل، از جمله باشگاه ورزشی، اسپا، رستوران و حمام سنتی را در خود جای داده‌اند.

هتل پوینت بابرس

هتل های ALL استانبول کدامند؟

یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول، هتل پنج ستاره پوینت باربرس است. این هتل با ۲۰۲ مجهز، یک استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، سونا و جکوزی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. همچنین می‌توانید در رستوران این هتل از بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی لذت ببرید. اگر به دنبال دیدن جاهای دیدنی استانبول هستید، خوب است بدانید که شهر قدیمی تاریخی تنها ۸ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

هتل آجوا سلطان احمد

هتل های ALL استانبول کدامند؟

اگر می‌خواهید اقامتی به سبک شاهان عثمانی قدیم داشته باشید، هتل پنج ستاره آجوا سلطان احمد گزینه مناسبی برای شماست. این هتل یکی دیدنی‌ترین اقامتگاه‌ها در استانبول است، به سبک عثمانی اصیل طراحی و دکور شده و به فرش‌های دستباف تبریزی مزین می‌باشد. هتل آجوا در منطقه سلطان احمد قرار دارد و شما با چند دقیقه کوتاه پیاده‌روی، به جاذبه‌هایی مانند ایاصوفیه و مسجد آبی می‌رسید. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل، به نمایش گذاشتن نقاشی‌ها و آثار هنری منتخبی از معتبرترین هنرمندان جهان است که اعتبار هنری زیادی به سالن‌های هتل می‌بخشد.

عمارت‌های ایاصوفیه استانبول، کوریو کالکشن بای هیلتون

عمارت‌های ایاصوفیه در واقع شامل ۱۷ عمارت مجزاست که از آن‌ها می‌توان خانه سبز و عمارت ایاصوفیه را نام برد. اتاق‌های این هتل هر کدام مانند یک اثر هنری طراحی شده‌اند و با مبلمان باروک، نورپردازی ملایم و خوشایند و آثار هنری به نمایش گذاشته شده شما را مجذوب خود خواهند کرد. همچنین خوب است بدانید که این عمارت‌ها بین کاخ توپکاپی و ایاصوفیه جا خوش کرده‌اند و دسترسی راحت شما به بیشتر جاهای دیدنی استانبول را فراهم می‌کنند.

هنگام اقامت در هتل، دل کندن از رستوران گرین هاوس گاردن با آب‌نمایی سنگی و چشم‌نواز، رستوران فضای باز یا سرپوشیده تراس با نمایی بی‌نظیر از ایاصوفیه و کافه باغ صوفیه کار آسانی نخواهد بود. همچنین به استخر سرپوشیده، اتاق‌های متعدد ماساژ و جکوزی سرپوشیده نیز دسترسی خواهید داشت.

هتل شانگری لا بسفروس

هتل های ALL استانبول کدامند؟

یکی از بهترین مناظر دریایی در استانبول، به هتل پنج ستاره شانگری لا بسفروس در ساحل اروپایی بسفر تعلق دارد. این هتل که از سال ۲۰۱۳ فعال بوده و خیلی سریع به یکی از محبوب‌ترین مقاصد اقامت تبدیل شد، بین کاخ دلمه باغچه و موزه نیروی دیایی قرار دارد. خوب است بدانید که دو رستوران برجسته این هتل انواع غذاهای ژاپنی، آسیای شرقی، مدیترانه‌ای و چینی را به مهمانان خود ارائه می‌کنند. همچنین به کافه، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، باشگاه بدن‌سازی و ماساژدرمانی نیز دسترسی خواهید داشت.

سخن پایانی

استانبول یکی از فوق‌العاده‌ترین و دیدنی‌ترین شهرهای جهان است و همین باعث شده که هتل‌های آن بیشتر برای اقامتی راحت طراحی شده باشند. با اینکه شهرهای ساحلی زیادی در ترکیه خدمات ALL را برای رستوران‌ها، سواحل اختصاصی و تفریحات آبی خود ارائه می‌دهند، در شهر استانبول پیدا کردن هتل آل کار آسانی نیست. البته شما می‌توانید همچنان از خدمات و امکانات ممتاز هر هتل استفاده کنید و هزینه‌های اضافی را بپذیرید. اما در انتها می‌توان گفت، هیچ چیز با تجربه ساعت‌ها ماجراجویی در شهر استانبول برابری نمی‌کند و شاید آل نبودن هتل‌های این شهر برای شما بهتر باشد!

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار