کد خبر: ۲۲۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مطرح کرد
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: یکی از مهمترین عوامل کاهش قیمت خودرو در روزهای اخیر، ریزش قیمت ارز و سیاست ثبات بازار است.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در خصوص کاهش قابل ملاحظه قیمت انواع خودروها در روزهای اخیر گفت: ریزش قیمت‌ها بطور کامل مورد حمایت ماست، چراکه با ادامه این روند شاهد خروج بازار خودرو از رکود خواهیم بود و دست دلالان هم از این بازار کوتاه خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست‌های بانک مرکزی در ایجاد ثبات قیمت و کنترل بازار ارز گفت: بی تردید با ادامه این روند از سوی متولیان امر و در صورت کنترل نرخ ارز به شکل کنونی می‌توان روند کاهش قیمت خودرو در روزهای آتی را پیش بینی کرد. مطمئنا با شرایطی که در بازار ارز شاهد هستیم قیمت خودرو افزایش نخواهد یافت و باید منتظر آرامش بازار بود.

وی به رویکرد غیر منطقی سرمایه گذاری در بازار خودرو اشاره کرد و گفت: با توجه به ریزش قیمت‌ها، بازار خودرو به هیچ عنوان بازار مناسبی برای سرمایه‌گذاری نیست و کاهش قیمت‌ها باعث شده عطش خرید خودرو کاهش یابد. طبق پیش بینی‌های ما از روند کاهش قیمت از اوایل اردیبهشت ماه، این وضعیت همچنان ادامه دارد و تا دو تا سه هفته آینده نیز سقوط بیشتری را تجربه خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار