کد خبر: ۲۲۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
این روزها با توجه به امکانات گسترده و پیشرفت تکنولوژی ردیاب‌های خودرویی به ابزاری ضروری برای دارندگان وسایل نقلیه تبدیل شده‌اند و ویژگی‌های ارزشمندی مانند ردیابی با استفاده از اپلیکیشن ردیابی و پیامک و بهبود امنیت ماشین را ارائه می‌دهند.

تفاوت بین ردیاب خودرو سیمی و ردیاب آهنربایی در زمان خرید

این روزها با توجه به امکانات گسترده و پیشرفت تکنولوژی ردیاب‌های خودرویی به ابزاری ضروری برای دارندگان وسایل نقلیه تبدیل شده‌اند و ویژگی‌های ارزشمندی مانند ردیابی با استفاده از اپلیکیشن ردیابی و پیامک و بهبود امنیت ماشین را ارائه می‌دهند. وقتی صحبت از انتخاب ردیاب خودرو مناسب می‌شود، ممکن است با دو گزینه اصلی در این بازار روبرو شوید: ردیاب سیمی و مغناطیسی. در این راهنمای جامع، تفاوت بین این دو نوع ردیاب خودرو را بررسی خواهیم کرد. با درک ویژگی‌ها، مزایا و محدودیت‌های منحصربه‌فرد آن‌ها، می‌توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید و بهترین مدل را با توجه به نیاز خود و امکانات دستگاه تهیه فرمایید، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ردیاب ماشین سیمی: مطمئن در راستای افزایش امنیت خودرو

ردیاب ماشین سیمی همانطور که از نامش پیداست نیاز به اتصال فیزیکی به سیستم الکتریکی و برق خودرو دارد. این دستگاه معمولاً به طور محتاطانه و ایمن در سیم کشی خودرو نصب می شود. ردیاب های خودرویی سیمی دارای چندین مزیت هستند، از جمله:

مطمئن در راستای امنیت سرنشینان و خودرو: ردیاب‌های سیمی منبع تغذیه پایدار و بدون وقفه را فراهم می‌کنند و عملکرد مداوم را بدون نیاز به تعویض باتری یا شارژ مجدد باتری دارند. یعنی ردیاب به صورت مستقیم به سیستم برق و باتری خودرو متصل می‌شود.

ویژگی‌های پیشرفته خودرو: با اتصال مستقیم برق، ردیاب‌های سیمی می‌توانند ویژگی‌های اضافی مانند ردیابی با استفاده از سامانه و اپلیکیشن، هشدار روشن و خاموش شدن خودرو و عملکردهای کنترل از راه دور همانند قطع برق خودرو با استفاده از ردیاب را ارائه دهند.

نصب مخفی در خودرو: نصب محتاطانه ردیاب سیمی خطر شناسایی یا دستکاری توسط سارقان احتمالی را کاهش می دهد. این ردیاب با اتصال به سیم کشی اصلی خودرو در محیطی مخفی و دور از دسترس سارقین متصل می‌شود.

تفاوت بین ردیاب خودرو سیمی و ردیاب آهنربایی در زمان خرید

ردیاب مغناطیسی یا آهنربایی خودرو

ردیاب مغناطیسی خودرو یا مگنتی برای نصب سریع و موقت طراحی شده است. این ردیاب ها مجهز به آهنرباهای قدرتمندی هستند که به طور ایمن به نمای بیرونی خودرو متصل می شوند. در برخی مواقع این ردیاب‌ها توسط صاحب خودرو در داخل خودرو نیز می‌تواند در محیطی پنهان شود و موقعیت مکانی را برای شما ارسال کند. برخی از مزایای ردیاب مغناطیسی خودرو به شرح زیر هستند:

قابل حمل بودن: ردیاب های مغناطیسی به راحتی از یک وسیله نقلیه به وسیله نقلیه دیگر منتقل می‌شوند و آنها را به گزینه ای ایده آل برای کسانی تبدیل می کند که به طور مکرر وسایل نقلیه را تعویض می کنند، به طور مثال افرادی که مدیر ناوگان هستند و وسایل نقلیه زیادی در سازمان خود دارند، یا افرادی که نمایشگاه خودرو یا کرایه خودرو دارند.

نصب آسان: ردیاب های مغناطیسی نیازی به سیم کشی پیچیده یا نصب حرفه ای ندارند. آنها را می توان به سرعت بدون هیچ آسیبی به وسیله نقلیه متصل یا جدا کرد زیرا با استفاده از مگنت به راحتی به خودرو متصل می‌شوند و موقعیت مکانی را با استفاده از اپلیکیشن یا سامانه ردیابی در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

تطبیق پذیری: ردیاب های مغناطیسی را می توان برای اهداف مختلفی فراتر از ردیابی خودرو، مانند ردیابی دارایی یا نظارت بر تجهیزات در مکان های موقت نصب و استفاده کرد. به همین دلیل تطبیق پذیری سریع تری دارد و از مهم ترین تفاوت ردیاب خودرو آهنربایی با سیمی است.

تفاوت بین ردیاب خودرو سیمی و ردیاب آهنربایی در زمان خرید

انتخاب ردیاب خودرو مناسب

برای تعیین ردیاب خودرو مناسب با  نیازهای خود، برخی از موارد مهم را در زمان خرید باید در نظر بگیرید که مهم ترین آنها را برای شما لیست کرده ایم:

هدف: در ابتدایی ترین مرحله هدف خودتان را از خرید ردیاب خودرو مشخص کنید و اینکه آیا به ویژگی هایی اضافی همانند کنترل از راه دور، قطع برق خودرو و اطلاع از روشن و خاموش شدن خودرو نیاز دارید یا خیر.

مدت زمان روشن ماندن ردیاب: اگر به ردیابی طولانی مدت و منبع تغذیه ثابت نیاز دارید، ردیاب سیمی ممکن است بهترین گزینه باشد. برای نیازهای ردیابی موقت یا قابل حمل، یک ردیاب مغناطیسی بهترین گزینه است. البته برخی از ردیاب‌های مغناطیسی هستند که می‌توانند تا 30 روز روشن بمانند و به شما اطلاعات بدهند.

نصب: سطح راحتی خود را با نصب ارزیابی کنید. ردیاب های سیمی ممکن است نیاز به نصب حرفه ای داشته باشند، در حالی که ردیاب های مغناطیسی می توانند به راحتی توسط کاربر نصب شوند. اگر به دنبال استفاده مقطعی و کوتاه مدت هستید و تنها مبحث ردیابی برای شما مهم است، بهترین انتخاب خرید ردیاب آهنربایی است، در غیر اینصورت توصیه ما این است که ردیاب خودرو سیمی تهیه کنید که امنیت بیشتری دارد.

بودجه: قیمت ردیاب‌های خودرویی سیمی در مقایسه با آهنربایی تفاوت زیادی ندارد اما به اندازه شارژ باتری داخلی هر کدام از این مدل ردیاب‌ها قیمت متفاوت می‌شود. در زمان خرید ردیاب سعی کنید به بهترین وب سایتها  و فروشندگان که خدماتی عالی می‌دهند مراجعه کنید.

نتیجه گیری در خصوص مقایسه ردیاب خودرو سیمی و آهنربایی

انتخاب بین ردیاب خودرو  سیمی و مغناطیسی به نیازها و ترجیحات شما در زمان خرید بستگی دارد. ردیاب ماشین سیمی قابلیت اطمینان و ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهد، در حالی که ردیاب مغناطیسی قابلیت حمل و نصب را آسان می کنند. الزامات ردیابی، تنظیمات برگزیده نصب و بودجه خود را ارزیابی کنید تا تصمیمی آگاهانه بگیرید. در نهایت، هر دو نوع ردیاب به منظور افزایش امنیت خودرو و قابلیت‌های ردیابی هستند. موردی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد و از آرامش خاطر ناشی از دانستن مکان و امنیت وسیله نقلیه خود در هر زمان لذت ببرید. در زمان خرید توصیه ما این است که به تیم‌های حرفه‌ای همچون تیم ردیاب من مراجعه فرمایید که خدمات بسیار عالی در زمینه فروش ردیاب ردیاب خودرو و مدیریت ناوگان به کاربران خود ارائه می‌دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار