کد خبر: ۲۲۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
تکواندوکار سبک وزن تیم ملی بانوان ایران در دیدار نیمه نهایی رقابت های جایزه بزرگ رم نتیجه را به حریف تایلندی واگذار کرد و به نشان برنز رسید.

تکواندو جایزه بزرگ رم؛ نشان برنز بر گردن مبینا نعمت زاده

مبینا نعمت زاده عضو تیم ملی بانوان ایران در وزن ۴۹- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های گرندپری ۲۰۲۳ رم به مصاف «پانیپاک ونگپاتاناکیت» از تایلند و قهرمان المپیک رفت و با قبول شکست ۲ به صفر صاحب نشان برنز شد.

تکواندوکار تایلندی در رنکینگ یک المپیکی جای گرفته است و ۲۴ مدال از جمله یک طلا و یک برنز المپیک، ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان، ۲ طلای قهرمانی آسیا و قهرمانی بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد.

پیش از این دیدار نعمت زاده دور نخست «دنیا ابوطالب» دارنده مدال برنز مسابقات ۲۰۲۲ جهان از عربستان را ۲ بر صفر شکست داد و سپس در مبارزه با «لنا استاکوویچ» از کرواسی دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ مقتدرانه ۲ بر صفر صاحب برتری شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی و در پیکار با «غزل سلطانی» دیگر نماینده کشورمان در این وزن ۲ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات تا این لحظه ناهید کیانی و مهدی حاج موسایی» ۲ نشان نقره و ابوالفضل زندی و مبینا نعمت زاده دو مدال برنز کسب کرده اند. ضمن اینکه تیم ملی کشورمان شانس کسب یک مدال دیگر در این رقابت‌ها را دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: