کد خبر: ۲۲۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
پس از منتفی شدن حضور لوپز اسپانیایی در تیم فوتبال استقلال، به احتمال فراوان جواد نکونام هدایت آبی‌های پایتخت را برعهده می‌گیرد.

نکونام سرمربی استقلال می‌شود

ایرنا نوشت: پس از وداع ریکاردو سایپنتو از تیم فوتبال استقلال، مدیران این باشگاه تلاش خود را برای انتخاب جانشین این مربی پرتغالی آغاز کرده و ابتدا به سراغ گزینه‌های خارجی رفتند.

حتی در این بین، لوپز اسپانیایی که سابقه هدایت رئال‌مادرید را در کارنامه دارد نیز به تهران آمد و از امکانات و زیر ساخت‌های باشگاه بازدید کرد اما توافقی بین او و مدیران استقلال صورت نگرفت.

پس از آن، حجت کریمی اعلام کرد که فردا (شنبه) سرمربی استقلال از بین گزینه‌های ایرانی انتخاب خواهد شد.

پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد به احتمال فراوان تا عصر فردا، جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب خواهد شد.

وی فصل گذشته نیز در آستانه پذیرش هدایت اسقلال بود که به طور ناگهانی انصراف داد اما امسال فاصله چندانی با نشست روی نیمکت آبی‌ها ندارد.

نکونام پیش از این هدایت تیم‌هایی چون فولادخوزستان و نساجی مازندران را برعهده داشته و در تیم ملی نیز دستیار کارلوس‌ کی‌روش بوده است. نکونام در عرصه بازیکنی، رکوردار بازی در تیم ملی فوتبال ایران است.

از علیرضا منصوریان، محمد ربیعی و ساکت الهامی به‌عنوان دیگر گزینه‌های ایرانی سرمربیگری استقلال نامبرده می‌شد که به‌نظر می‌رسد اعضای هئیت مدیره و کمیته فنی استقلال، برای انتخاب نکونام به اجماع رسیده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار