کد خبر: ۲۲۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
انتشار صحبت‌های حجت کریمی در خصوص دلایل جدایی از استقلال حالا با رمزگشایی از سوی اطرافیانش همراه شده است.

پس از ناکامی مدیران باشگاه استقلال در انتقال علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به این تیم، موج عظیمی از انتقادها از سوی هواداران به سمت باشگاه استقلال روانه شد. انتقاداتی با چاشنی از دست دادن ۵ روز مهم در فصل نقل و انتقالات و مسائلی از این دست که حجت کریمی و علی امیری را به شدت تحت فشار قرار داده بود.

در این بین و پس از انتشار متن استعفای حجت کریمی در رسانه‌ها، وی در گفت‌وگو با خبرورزشی (اینجا بخوانید) اعلام کرد فردی که در ماه‌های اخیر نسبت به اتفاقات باشگاه استقلال سنگ‌اندازی می‌کرده تاثیر مستقیم در استعفای او داشته است. حجت کریمی با اعلام این نکته که حتی این فرد در نرسیدن پول به باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی سهم عمده‌ای را ایفا کرده گفت: از دست این آقا به ستوه آمدم و دیگر توان ادامه کار نداشتم.

حالا و در شرایطی که ظهر امروز طرفداران استقلال مقابل باشگاه تجمع کرده و علیه وزیر ورزش و رئیس سازمان خصوصی‌سازی شعار سر می‌دادند، یکی از افراد نزدیک به حجت کریمی در این‌باره که فرد مورد نظر کریمی چرا چوب لای چرخ استقلال گذاشته به خبرورزشی گفت: فردی که حجت کریمی از او به عنوان عامل اصلی به‌ستوه‌آمدنش یاد می‌کند، بعد از جدایی ساپینتو از استقلال حجت کریمی را تحت فشار گذاشته بود تا محمد ربیعی را به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال انتخاب کند اما وقتی کریمی مقابل خواسته‌اش مقاومت کرد او هم به شکل غیرمستقیم به اطلاع اعضای باشگاه رساند که حالا نتیجه این کارتان را می‌بینید.

این فرد مطلع اضافه کرد: همه شاهد بودند پس از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال چه اتفاقاتی در کمپ حجازی رخ داد که کریمی از آن‌ها بی‌خبر بود. نصب بنر و حضور گروهی از خلافکارها از یک‌سو و سپس سنگ‌اندازی‌ها در مسیر خرید بازیکنان جدید به ویژه علیرضا بیرانوند که تقریبا کار انتقالش به استقلال تمام شده بود، همه از تاثیرات همان فرد بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار