کد خبر: ۲۲۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر از میدان امام حسین‌(ع) تا میدان آزادی از دقایق اولیه با استقبال خوب تهرانی‌ها آغاز شد. در میان جمعیت، جمع‌های نوجوانانه و کودکان به همراه خانواده، بیش از سایرین به چشم می آمدند.

برگزاری باشکوه جشن ۱۰ کیلومتری غدیر

مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر از میدان امام حسین‌(ع) تا میدان آزادی از دقایق اولیه با استقبال خوب تهرانی‌ها آغاز شده است. در میان جمعیت، جمع‌های نوجوانانه و کودکان به همراه خانواده، بیش از سایرین به چشم می‌آیند

امروز جمعه(۱۶تیر ماه) همزمان با (۱۸ ذی الحجه) عید سعید غدیر خم با حضور پر شور مردم  برگزاری شد.

در آغاز این مسیر در میدان امام حسین(ع) نیز پویش اهدای عروسک و اسباب بازی با قرار دادن یک جعبه کادوی بزرگ پذیرایی کودکانی است که در این پویش شرکت می کنند تا کودکان بتوانند اسباب بازی های خود را به مناطق محروم برسانند.

در این مسیر حدود ۱۳۰۰ موکب فرهنگی و پذیرایی برای عموم مردم بر پا شده است.

از جمله برنامه های این مسیر جشن برپایی شهربازی سیار با ۳هزار اقلام بازی برای کودکان است که خیلی مورد استقبال قرار گرفته است.

آغاز جشن ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیر خم

کار دیگر فرهنگی که در مسیر صورت گرفته است قرار دادن کیسه های زباله برای جمع آوری پس مانده های این مراسم است.

یکی از غرفه هایی که خیلی مورد استقبال قرار گرفته بود غرفه مرکز وکلا،کارشناسان رسمی ومشاوران خانواده قوه قضائیه و غرفه سازمان بسیج و حقوقدانان تهران بزرگ بود که با همکاری یکدیگر به مناسبت عید غدیر غرفه صلواتی و مشاوره حقوقی صلواتی برای مردم راه اندازی کرده بودند تا مردم علاوه بر اینکه در این جشن حضور دارند بتوانند مشکلات و دغدغه های خود را نیز درمسائل مختلف برای این کارشناسان مطرح کنند همچنین در این موکب پذیرایی برای مردم نیز در نظر گرفته شده بود . 

همچنین در طی مسیر غرفه کمیته امداد و امام خمینی(ره) برای کودکان بی سرپرست بود که با مردم با شرکت در این مراسم به نوعی حامی این کودکان می شدند.

برگزاری باشکوه جشن ۱۰ کیلومتری غدیر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار