کد خبر: ۲۲۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
بازیکن سابق پرسپولیس:
علیرضا محمد گفت: علیرضا بیرانوند فقط می‌خواست ارزش هایش حفظ شود، چون او گلری است که قیمتش بالا است.

علیرضا محمد بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: به نظرم  پرسپولیس عملکردش تاکنون در جذب بازیکن خوب بوده و جایی که نیاز داشته، بازیکن گرفته و پوشش داده است. نفرات اصلی خود را حفظ کرده و با اضافه کردن چند مهره نقاط ضعف خود را پوشش می‌دهد.

او درباره اینکه ترافیک در خط دفاع باعث نمی‌شود که حاشیه‌هایی برای سرخپوشان به وجود آید، گفت: قطعا مهره‌های گرفته شده کارشناسی شده بوده است. شاید گل محمدی  امسال بخواهد سیستم جدیدی را اتخاذ کند و شاید ۳ دفاعه بازی کند. سرمربی تیم آگاهی کامل به تیم خود دارد و براساس آن مهره می‌گیرد. حالا به نظرم سرمربی از هر کسی بیشتر آگاه است و قطعا می‌دانسته نیاز‌های تیمش در چه پست‌هایی هست و بازیکن گرفته است. کنعانی زادگان هم به خط دفاعی اضافه شده است و دفاع سرخپوشان پرقدرت‌تر می‌شود.

مهاجم قد بلند می تواند کمک حال پرسپولیس باشد 

محمد درباره اینکه پرسپولیس در خط حمله بازیکن چندانی ندارد، گفت: به نظرم در خط حمله بتوانند یک بازیکن خارجی قدبلند مثل لوکادیا بگیرند خیلی خوب است. مهاجمی  باشد که از لحاظ فیزیکی خوب باشد و کمک حال سرخپوشان در خط حمله باشد.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه انتقال بیرانوند به استقلال منتفی شد و او پرسپولیسی ماند، گفت: بعید می‌دانم که بیرانوند خواسته باشد به استقلال برود. او فقط می‌خواست ارزش هایش حفظ شود، چون او گلری است که قیمتش بالا است. من فکر می‌کنم شرایط طوری شد که بیرانوند در پرسپولیس ماند و این کار را کرد تا مبلغ قراردادش درست شود. او دروازه بان خوبی محسوب می شود و در هر تیمی باشد تعیین کننده است. او مهره قابل اتکایی برای قهرمانی  است.

محمد درباره اینکه قرعه کشی مسابقات لیگ بیست و سوم فوتبال را چطور می‌بیند و بازی دربی در هفته پنجم برگزار می‌شود، گفت: به نظرم قرعه خوبی نصیب پرسپولیس شد. البته قرعه کشی معنی ندارد و هر هفته بازی سختی برای پرسپولیس است و اینکه با چه تیمی در هر هفته لیگ بازی داری زیاد مهم نیست. اما دربی در هفته پنجم است و فکر می‌کنم که هفته خوبی است و جوری است که ۲ تیم ارنج خود را پیدا کردند و از لحاظ بدنی به شرایط خوبی رسیدند و می‌تواند بازی جذابی باشد.

اودرباره جدایی کریم باقری از پرسپولیس چطور دیده است، گفت: باقری همبازی ام بوده است. او مهره تاثیرگذار در قهرمانی‌های پرسپولیس بود که من جدایی اش را خوب نمی‌بینم. اگر او در این تیم می‌ماند شرایط سرخپوشان فرق می‌کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه قیمت بالای بازیکنان در بازار نقل و انتقالات چطور می‌بیند، گفت: فوتبالیست‌ها هر چقدر بگیرند کم است البته بازیکنی که کیفیت لازم را داشته باشد. بازیکنی مثل بیرانوند که تاثیرگذار باشد، اما یکسری بازیکنان در حد لیگ برتر فوتبال نیستند، اما قرارداد‌های آن چنانی می‌بندند. من فکر می‌کنم  بازیکنان، مدیربرنامه‌های قوی دارند تا خودشان قدرتمند باشند.

او درباره نقش دلالان  در نقل و انتقالات گفت:  آن‌هایی که دلالان قوی دارند پول‌های خوبی هم می‌گیرند. یکسری از بازیکن از لحاظ فنی در سطح بالایی هستند و آن‌ها حقشان است که پول بیشتر بگیرند، اما یکسری دلالان آن‌ها باعث می‌شوند که پول‌های خوبی بگیرند. خود بازیکن خوب نیست و دلال خوب است.

محمد درباره اینکه امسال پرسپولیس می‌تواند قهرمانی اش را تکرار کند، گفت:  بله، پرسپولیس می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و قهرمان شود. این کار نشدنی نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار