کد خبر: ۲۲۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد واشنگتن چندین گزینه نظامی را برای مقابله با خصومت فزاینده روسیه در آسمان سوریه بررسی می‌کند. این مقام ارشد گفت ما هیچ منطقه ای در سوریه را رها نخواهیم کرد و در راستای اجرای ماموریت بر ضد عناصر گروه (تروریستی) داعش به پروازهای خود در مناطق غرب این کشور ادامه خواهیم داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صدا و سیما‏: پنتاگون اعلام کرد واشنگتن چندین گزینه نظامی را برای مقابله با روسیه در آسمان سوریه بررسی می‌کند.

به گزارش­ از شبکه الجزیره، یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد واشنگتن چندین گزینه نظامی را برای مقابله با خصومت فزاینده روسیه در آسمان سوریه بررسی می‌کند.

این مقام ارشد گفت ما هیچ منطقه ای در سوریه را رها نخواهیم کرد و در راستای اجرای ماموریت بر ضد عناصر گروه (تروریستی) داعش به پروازهای خود در مناطق غرب این کشور ادامه خواهیم داد.

وی افزود: آمریکا اواخر این هفته جنگنده‌های اف ۱۶ را به منطقه خلیج فارس اعزام خواهد کرد؛ جنگنده‌های اف ۱۶ پوشش هوایی از کشتی‌ها را در حین عبور از تنگه هرمز تامین خواهند کرد.
 
این درحالی است که ترامپ پیش از این در روز شنبه سوم فروردین ماه ۱۳۹۸ در بیانیه‌ای رسما اعلام کرده بود که خلافت خودخوانده داعش در سوریه و عراق به طور کامل نابود شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار