کد خبر: ۲۲۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
بازار سرمایه آخرین روز معاملاتی هفته ی جاری را با رشدی ۲۰ هزار واحدی به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را متعادل آغاز کرد، اما رفته رفته با توجه به افزایش اندک نرخ ارز در بازار ازاد و همچنین اخباری مبنی بر حمایت از بازار سرمایه با افزایش تقاضا مواجه شد و در نهایت صعودی به پایان رساند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 20 هزار واحدی  به 1 میلیون و 1993 هزار واحد رسید و در آستانه ورود به کانال 2 میلیون واحدی قرار گرفت.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 6 هزار و 700 واحدی به ارتفاع 705 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «شپنا»، «تاپیکو» و «شبندر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «خاور» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «انتخاب»، «خاور» و «دی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «دی» و «کتوسعه» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 8 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد  700 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 92 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند. 

در بازار امروز 321 نماد در محدوده مثبت و 104 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 249 نماد در محدوده مثبت و 74 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار