کد خبر: ۲۲۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
از تمرینات و بازی‌های دوستانه پرسپولیس خبر می‌رسد که پنالتی زن اول این تیم مقابل آلومینیوم اراک، مدافع گرجستانی نیست!

در سال‌های اخیر، مهدی ترابی پنالتی زن اول پرسپولیس در لیگ برتر بود. تیمهای مختلف معمولا در زدن ضربه پنالتی با بازیکنان به مشکلاتی برمی‌خورند. البته این موضوع با صحبتهای درون تیمی و هماهنگی قبلی قابل حل است. به نظر می‌رسد که در پرسپولیس نیز بعد از این هماهنگی لازم برای زدن پنالتی به وجود بیاید.

بعد از شب جنجالی و خاصی که در تقابل تراکتور و پرسپولیس شکل گرفته و در نهایت پنالتی که مهدی ترابی نتوانست مقابل اخباری گل کند، با نظر یحیی گل‌محمدی پنالتی زن اول و حتی دوم پرسپولیس تغییر کرد.

یورگن لوکادیا به عنوان پنالتی‌زن اول و گیورگی گولسیانی نیز به عنوان دومین پنالتی‌زن پرسپولیس اعلام شدند. با جدایی مهاجم هلندی از پرسپولیس، گیورگی گولسیانی به عنوان پنالتی زن اول قرمزها برگزیده شد و از قضا تمامی ضربات خود را نیز تبدیل به گل کرد.

با این وجود با خرید محمدحسین کنعانی‌زادگان که شرایط مشابهی با گیورگی گولسیانی در الاهلی قطر در فصل گذشته داشت و پنالتی زن اول این تیم محسوب می‌شد حالا تغییراتی در راه است. یحیی گل‌محمدی همان طور که در دیدار دوستانه با نساجی مازندران نشان داد تصمیم گرفته است از زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی در قلب خط دفاعی خود استفاده کرده و گیورگی گولسیانی را نیمکت نشین کند.

در چنین شرایطی گفته می‌شود پنالتی‌زن اول پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک نیز نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و محمدحسین کنعانی‌زادگان پشت توپ خواهد ایستاد. پرسپولیس در دومین بازی تدارکاتی حود در تمرینات پیش‌فصل که مقابل استقلال خوزستان برگزار شد، تنها گلش را با یک ضربه پنالتی به ثمر رساند. پنالتی که توسط کنعانی‌زادگان به ثمر رسید. او فضای بالای دروازه استقلال خوزستان را هدف گرفت و در این کار موفق بود. هرچند در دیدار دوستانه تیم دوم پرسپولیس برابر فجرسپاسی و شکست ۳ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی برابر تیم شیرازی، تنها گل سرخپوشان تهرانی را گیورگی گولسیانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با تمام این تفاسیر کنعانی‌زادگان حداقل در دیدار هفته اول مقابل آلومینیوم اراک، پنالتی زن اول پرسپولیس خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار