کد خبر: ۲۲۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۷
خرید و فروش تتر چگونه است؟ آیا با نحوه خرید تتر آشنایی دارید؟ احتمالا با اهمیت تتر آشنایی دارید که در حال مطالعه این مقاله‌اید. تتر در بازار ارزهای دیجیتال یک وظیفه مهم را بر عهده دارد، این استیبل کوین وظیفه حفاظت از ارزش را در بازار به دوش می‌کشد.

4 روش خرید تتر؛ نحوه خرید تتر با کارمزد صفر

خرید و فروش تتر چگونه است؟ آیا با نحوه خرید تتر آشنایی دارید؟ احتمالا با اهمیت تتر آشنایی دارید که در حال مطالعه این مقاله‌اید. تتر در بازار ارزهای دیجیتال یک وظیفه مهم را بر عهده دارد، این استیبل کوین وظیفه حفاظت از ارزش را در بازار به دوش می‌کشد.

زمانی که بسیاری از معامله‌گران و فعالین بازار رمز ارزها از روند صعودی مطمئن نیستند، ارزهای خود را به تتر تبدیل می‌کنند تا بتوانند در مقابل ریزش بازار ارزهای دیجیتال مصون بمانند.

به همین دلیل در این مقاله تصمیم داریم تا نحوه خرید تتر را از طریق راه‌های مختلف برای شما بیان کنیم.

به چند طریق می‌توان تتر را خریداری کرد؟

تتر محبوب‌ترین استیبل کوین جهان است، به همین دلیل روش‌های متعددی برای خرید و فروش آن وجود دارد. 4 روش معمول برای خرید تتر وجود دارد که این روش‌ها عبارتند از:

  • خرید تتر از اشخاص
  • خرید تتر از صرافی‌های خارجی
  • خرید تتر از صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)
  • خرید تتر از صرافی‌های ایرانی

در ادامه، آموزش خرید تتر با استفاده از هر کدام از این روش‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم.

روش اول؛ خرید تتر از اشخاص

در این روش شما از اشخاصی که به اندازه مورد نیاز شما تتر دارند و البته قصد فروش آن را دارند تتر خریداری می‌کنید.

هنگام خرید یا فروش تتر از افراد دیگر، شما نیازی به طی کردن مراحلی مثل احراز هویت و پرداخت کارمزد برای آن ندارید. مسئله‌ی مهمی که در زمان خرید تتر از اشخاص باید در نظر داشته باشید این است که حتما با یک فرد مورد اعتماد وارد معامله شوید.

روش دوم؛ آموزش خرید تتر از صرافی‌های خارجی

دومین راه برای خرید تتر این است که از خدمات صرافی‌های خارجی استفاده کنید. در این روش هم نکته مهمی که باید در نظر بگیرید، توجه به تاثیرپذیری از تحریم‌ها علیه ایران است. شما باید از خدمات صرافی‌های خارجی که ایران را تحریم نکرده‌اند، استفاده کنید.

به دلیل تحریم‌ها، برخی از صرافی‌های خارجی به کشور ما خدمات ارائه نمی‌دهند. تعدادی از آن‌ها در صورت مشکوک شدن به IP شما دارایی‌تان را بلوکه می‌کنند.  

به طور کلی، چگونگی خرید تتر از صرافی‌های خارجی به شرح زیر است.

مراحل خرید تتر از صرافی‌های خارجی

  • گام اول: ساخت حساب کاربری در وب‌سایت یا اپلیکیشن صرافی خارجی

در این مرحله نیاز است تا پس از ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال خارجی، احراز هویت را انجام دهید. اگر مشکلی برای کاربران ایرانی وجود داشته باشد در همین مرحله مشخص می‌شود، مثل صرافی بایننس.

  • گام دوم: انتخاب روشی برای خرید تتر

در این مرحله از خرید تتر در صرافی خارجی می‌بایست یکی از روش‌های پرداخت زیر را انتخاب کنید. به طور کلی، روش‌های پراخت برای خرید تتر را می‌توان در چند دسته گنجاند، از جمله:

  • استفاده از کارت اعتباری یا دبیت کارت
  • استفاده از سپرده بانکی
  • استفاده از خدمات همتا به همتا (P2P)
  • استفاده از سامانه پرداخت شخص ثالث
  • گام سوم: چک کردن جزئیات پرداخت و کارمزد و سپس خرید تتر

در مرحله سوم، پس از پرداخت و ثبت سفارش، مدت زمان محدودی (مثلا یک دقیقه) فرصت دارید تا جزئیات تراکنش را بررسی و تایید کنید. در غیر این‌صورت سیستم دوباره برای شما کارمزد را بر حسب تغییرات قیمتی محاسبه می‌کند. با بررسی و تایید، خرید تتر شما در صرافی خارجی تکمیل می‌شود.

روش سوم؛ نحوه خرید تتر از صرافی‌های غیرمتمرکز

یک راه حل برای خلاصی از تحریم‌های مالی در زمان خرید تتر این است که از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) که تحت نظارت هیچ سازمانی نیستند اقدام کنید.

در زمان استفاده از خدمات صرافی‌های غیرمتمرکز شما احتیاجی به احراز هویت ندارید. تنها چیزی که برای خرید تتر نیاز دارید یک کیف پول وب 3 (Web3) مناسب مانند متامسک یا تراست والت و … است.

نکته قابل ذکر این است که از خدمات صرافی‌های غیرمتمرکز معتبر مثل یونی سواپ استفاده کنید. چون بنیاد صرافی‌های غیرمتمرکز بر کدهایی است که آن‌ها را نوشته‌اند.

روش چهارم؛ خرید تتر از صرافی‌های ایرانی

صرافی‌های داخلی مشکلاتی مثل محدودیت‌های تحریمی را ندارند و از این بابت گزینه‌ای بسیار مناسب برای خرید تتر هستند.

طریقه خرید تتر در صرافی‌های ایرانی به این صورت است که ابتدا باید احراز هویت انجام دهید و سپس یا با ریال و یا تبدیل ارزهای دیجیتال دیگر، تتر را خریداری نمایید.

در ادامه نحوه خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال همتاپی را به شما آموزش می‌دهیم. اما پیش از آن لازم است دلیل انتخاب این صرافی را بیان کنیم.

فاکتورهای مورد نیاز خرید تتر؛ همگی در همتاپی

وجود موارد زیر همگی برای خرید مناسب تتر در یک صرافی ارز دیجیتال لازم است:

امنیت

امنیت در خرید و فروش تتر اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل صرافی ارز دیجیتال همتاپی برای حفظ امنیت دارایی مشتریان بر روی سیستم امنیتی خود بسیار سخت‌گیر است.

در همتاپی ذخیره‌سازی دارایی‌ها به صورت سرد انجام می‌شود، مزیتی که امکان هک به طور مستقیم را به صفر نزدیک می‌کند. همتاپی همچنین عوامل دیگری را برای افزایش امنیت کاربران خود در نظر گرفته است:

  • ذخیره IP مشتریان در هنگام هرگونه فعالیت
  • محدودیت در ورود برای مقابله با حملات Brute Force
  • فرآیند 2 مرحله‌ای تایید هویت (2FA) برای برداشت و انتقال وجه

سابقه‌ی کار

همتاپی از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و جزو صرافی‌های پیشتاز ارز دیجیتال است.

کارمزد صفر

در صورتی که بخواهید به صورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال همتاپی تتر خریداری کنید کارمزد پرداختی شما صفر خواهد بود.

پشتیبانی در 7 روز هفته

در صورتی که در زمان خرید و فروش تتر با مشکلی روبرو شوید، می‌توانید از خدمات پشتیبانی همتاپی در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته برخوردار شوید.

حالا نوبت به بررسی طریقه خرید تتر در صرافی همتاپی می‌رسد.

آموزش خرید تتر از صرافی همتاپی

خرید تتر از صرافی همتاپی بسیار آسان است. در این قسمت ما به شما یاد می‌دهیم چطور به صورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال همتاپی تتر خریداری کنید.

برای این کار وارد پنل کاربری خود در همتاپی شوید. اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب کاربری بسازید و مراحل احراز هویت را طی کنید. احراز هویت شما در مدت زمان کوتاهی تکمیل می‌شود. سپس می‌توانید آموزش های خرید و فروش تتر را مستقیما از داخل داشبورد مشاهده کنید. 

بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی مورد نیاز، به داشبورد خرید و فروش تتر وارد می‌شوید. عکس زیر نشان‌دهنده‌ی پنل کاربری هنگام خرید تتر است.

4 روش خرید تتر؛ نحوه خرید تتر با کارمزد صفر

مراحل خرید تتر نشان داده‌شده در شکل را به شرح زیر طی کنید:

1) دکمه سبز رنگ خرید از ما را فشار دهید.

2) ارز دیجیتال انتخابی باید تتر باشد.

3) مقدار تتر مورد نیاز خود را با عدد وارد کنید.

4) در این قسمت مبلغ تومانی تترها نمایش داده می‌شود. همچنین با فشردن دکمه Max می‌توانید بیشترین مقدار قدرت خرید خود را مشاهده کنید.

5) حداقل مقدار خرید تتر در صرافی آنلاین همتاپی 12 عدد است.

6) در این قسمت قیمت خرید تتر بدون کارمزد از همتاپی اعلام شده است.

7) این قسمت هم موجودی کیف پول شما را نمایش می‌دهد.

بعد از طی کردن تمام این مراحل دکمه ثبت سفارش را فشار دهید. سپس مقدار تتر خریداری شده به کیف پول شما انتقال می‌یابند.

سخن پایانی

اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کرده باشید می‌دانید که تتر یکی از بهترین استیبل کوین‌های موجود در بازار رمزارزهاست. ارزش هر تتر با یک دلار آمریکا برابری می کند. 

به دلیل اهمیت تتر برای سرمایه گذاران و تریدرها، تلاش کردیم تا شیوه‌های مختلف خرید تتر را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید از اشخاص، صرافی‌های خارجی، صرافی‌های غیرمتمرکز و صرافی های ایرانی اقدام به خرید تتر کنید.

همچنین یکی از روش‌های ایمن خرید تتر استفاده از صرافی‌های ایرانی مثل صرافی ارز دیجیتال همتاپی است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تتر به سایت صرافی ارز دیجیتال همتاپی با آدرس https://hamtapay.net/usdt/ سر بزنید. 




نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار