کد خبر: ۲۲۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
ارزهای دیجیتال برای همه مردم شانسی ایجاد کردند تا ارزش دارایی‌های خود را افزایش دهند و سود کسب کنند. شاید فرصت‌های زیادی در اختیار همه و به صورت عمومی وجود نداشته باشد که با سرمایه کم بتوان شانس کسب درآمد به دست آورد.

ارزهای دیجیتال برای همه مردم شانسی ایجاد کردند تا ارزش دارایی‌های خود را افزایش دهند و سود کسب کنند. شاید فرصت‌های زیادی در اختیار همه و به صورت عمومی وجود نداشته باشد که با سرمایه کم بتوان شانس کسب درآمد به دست آورد.

اقداماتی چون خرید و فروش ارز دیجیتال ، از جمله مواردی هستند که به کمک آن‌ها می‌توانیم درآمد جانبی و موازی داشته باشیم.

یکی دیگر از شانس‌هایی که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم شرکت در ایردراپ‌ها، قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌هایی است که صرافی‌ها یا پلتفرم‌های رمزارزی در اختیار ما می‌گذارند.

در آستانه پاییز، این موقعیت برای ما مهیا شده تا علاوه بر بهره‌مندی از سودهای احتمالی رمزارزها در بلندمدت، شانس خود را برای برخی جوایز میلیونی نیز، افزایش دهیم. در واقع با یک تیر، دو نشان را هدف می‌گیریم! امّا چطور؟


تراکنش‌های خاص تا ۳۱ شهریور

تابستان فصل جشنواره و رویدادهای جذاب زیادی است و بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال به برگزاری جشنواره و قرعه‌کشی اقدام می‌کنند تا موقعیت کسب جوایز ارزنده را برای مشتریان خود فراهم کنند.

با خرید و فروش ارز دیجیتال، ۱۰۵ میلیون تومان جایزه بگیرید!

در این میان، صرافی ارز دیجیتال پول نو تصمیم گرفته تا علاوه بر خرید و فروش ارز دیجیتال، شانس دریافت جایزه را هم برای کاربران خود فراهم کند. به عبارتی، کاربران می‌توانند در کنار معامله ارزهای دیجیتال، شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی‌های هفتگی و ماهانه افزایش دهند. اکنون ممکن است از خودتان بپرسید که «چگونه می‌توان در قرعه کشی میلیونی صرافی پول نو شرکت کرد؟».

 

قرعه‌کشی تابستانی پول نو؛ به حجمته برنده شی!

تمامی کاربران این شانس را دارند که تا ۳۱ شهریور، با افزایش حجم تراکنش‌های ارز دیجیتال، در ۴ قرعه‌کشی باقی‌مانده شرکت کنند و یکی از ۱۲ برنده بعدی لقب بگیرند.

به طور کلی، قرعه‌کشی‌های تابستانی پول نو به ۲ صورت هفتگی و ماهانه برگزار می‌شوند که نحوه شرکت در هر یک از قرعه‌کشی‌ها را برای شما شرح داده‌ایم:

  • به منظور شرکت در هر یک از قرعه‌کشی‌های هفتگی، لازم است کاربران حجم تراکنش‌های هفتگی خود را به ۵۰ میلیون تومان افزایش دهند و در قرعه کشی ۵ میلیون تومان برای ۳ برنده شرکت کنند.
  • برای شرکت در قرعه‌کشی ماهانه که در پایان شهریور برگزار می‌شود، لازم است کاربران حجم تراکنش‌های ماهانه خود را به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش دهند و شانس خود را برای شرکت در قرعه‌کشی ۱۵ میلیون تومان برای ۳ برنده محک بزنند.

با خرید و فروش ارز دیجیتال، ۱۰۵ میلیون تومان جایزه بگیرید!

4 شانس به ارزش ۹۰ میلیون!

پس از برگزاری نخستین قرعه‌کشی هفتگی جشنواره تابستانی پول نو، ۳ جایزه ۵ میلیونی (مجموعا ۱۵ میلیون تومان) بین برندگان خوش‌شانس صرافی تقسیم شد.

علی‌رغم برگزاری اوّلین قرعه‌کشی تابستانی، لازم است بدانید که همچنان ۳ جایزه هفتگی و ۱ جایزه ماهانه در انتظار ۱۲ کاربر پول نو است که ارزش آن‌ها مجموعا به ۹۰ میلیون تومان می‌رسد.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، کاربران صرافی پول نو تا ۳۱ شهریور فرصت دارند که با افزایش حجم تراکنش‌های ارز دیجیتال، شانس خود را برای قرارگیری در لیست ۱۲ برنده بعدی افزایش دهند.

به منظور شرکت در قرعه‌کشی‌های هفتگی و ماهانه پول نو، نیاز دارید تا حساب کاربری خود را در صرافی ایجاد کنید.

با خرید و فروش ارز دیجیتال، ۱۰۵ میلیون تومان جایزه بگیرید!

حال ممکن است هنوز به جمع کاربران صرافی پول نو نپیوسته باشید. جای نگرانی نیست! چرا که شما می‌توانید در کمتر از ۲ دقیقه، به ایجاد حساب کاربری در این صرافی ارز دیجیتال اقدام کنید.

 

مسیری هموار!

جالب است بدانید که برای شرکت در قرعه کشی هفتگی و ماهانه صرافی پول نو، کاربران به تکمیل فرایند احراز هویت تصویری نیاز ندارند و می‌توانند در زمانی کوتاه، به ساخت حساب کاربری اقدام کنند.

 

آیا برای افزایش حجم معاملات حتما باید حساب خود را شارژ کنیم؟

البته که اینطور نیست! برای افزایش حجم تراکنش‌های ارز دیجیتال، شما می‌توانید علاوه بر خرید و فروش، به تبدیل ارزهای دیجیتال هم بپردازید. در اینجا، مبلغ جابجا شده در هر تراکنش تبدیل، به عنوان بخشی از حجم تراکنش‌های هفتگی و ماهانه شما منظور خواهد شد.

 

با یک مثال، این موضوع را برای شما شرح خواهیم داد:

 فرض کنید بعد از ایجاد حساب کاربری در پول نو، ۱۰ میلیون تومان را به کیف پول خود واریز کردید.

اکنون شما این مبلغ را بیت کوین می‌خرید و حجم شما ۱۰ میلیون تومان خواهد شد. بعد از فروش این مبلغ، حجم معاملات شما ۲۰ میلیون تومان خواهد بود. حال فرض کنید همان ۱۰ میلیون بیت کوین را ابتدا به تتر تبدیل می‌کردید و سپس می‌فروختید؛ در این صورت حجم شما ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شد.

 

به نوروز نرسیدی؟ تابستان میلیونی منتظرته!

در جشنواره نوروزی «تراکنشیبا» که در نوروز ۱۴۰۲ برگزار شد، هر کاربر پول نو می‌توانست تنها با انجام تراکنش‌ (خرید، فروش یا تبدیل ارز دیجیتال)، در طول یک ماه و بدون قرعه‌کشی، بالغ بر ۳ میلیون شیبا (SHIB) را دریافت کند.


اگر موفق به شرکت در قرعه‌کشی‌های نوروزی نشدید، فراموش نکنید که تا ۳۱ شهریور، هنوز ۴ فرصت برای شما باقی مانده و می‌توانید با چند کلیک، جوایز میلیونی را در کیف پول خود مشاهده کنید!

برای یافتن پاسخ سوالاتی چون نحوه محاسبه حجم تراکنش‌ها، روش دریافت جایزه، شیوه اطلاع‌رسانی و مواردی از این قبیل، شما را به مطالعه جزئیات جشنواره میلیونی پول نو دعوت می‌کنیم.

اپ و جایزه را باهم بگیر!

پیش از آغاز جشنواره تابستانی پول نو، این صرافی اپلیکیشن موبایل خود را منتشر کرد که می‌توانید از طریق مایکت و کافه بازار این اپلیکیشن را دریافت کنید و پس از نصب اپلیکیشن، به صورت آنی  ۱۰ هزار فلوکی (FLOKI) را در کیف پول خود مشاهده کنید.

 

پس از دریافت ۱۰ هزار فلوکی، شما می‌توانید تراکنش‌های خود را در اپلیکیشن پول نو آغاز کنید و شانس برنده شدن خود را افزایش دهید.

به حجمته که برنده بعدی تو باشی!

 

 

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار