کد خبر: ۲۲۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
ادعای عجیب یک روزنامه‌نگار علاقه‌مند به یوفوها
جیمی مائوسان(Jaime Maussan) روزنامه‌نگار مکزیکی که به موضوع یوفوها و بیگانگان فرازمینی علاقه‌مند است، اجازه یافت تا دو جسد پیدا شده در «پرو» را که ادعا می‌شود اجساد «بیگانگان» غیر انسانی هستند و قدمتی ۱۰۰۰ ساله دارند، در یک جلسه رسمی کنگره مکزیک به نمایش بگذارد.

نمایش اجساد آدم فضایی ها در کنگره مکزیک!

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، حقیقت‌جویان در مورد بشقاب پرنده‌ها یا به اصطلاح علمی، یوفوها(UFOs) امروز شگفت‌زده و غافلگیر شدند، زیرا یک رویداد منحصر به فرد در مکزیکو سیتی رخ داد.

در کنگره مکزیک، یک رویداد رسمی برای رونمایی از دو جسد که ادعا می‌شود اجساد موجودات بیگانه هستند، برگزار شد که جیمی مائوسان روزنامه‌نگار و یوفولوژیست مکزیکی از آنها رونمایی کرد.

این دو «جسد کوچک غیر انسانی» در جعبه‌های مخصوصی به نمایش گذاشته شدند تا همه حاضران و ناظران آنها را ببینند. آنها که به شکل مومیایی شده در شهر کوسکو در کشور پرو بازیابی شده‌اند و گمان می‌رود قدمت یک هزار ساله داشته باشند.

نمایش اجساد «بیگانگان» در کنگره مکزیک!

گفتنی است که چند دانشمند نیز در این رویداد حاضر بودند. به عنوان مثال رایان گریوز(Ryan Graves) مدیر اجرایی سازمان Americans for Safe Aerospace و خلبان سابق نیروی دریایی ایالات متحده نیز در این مراسم حضور داشت. این نهاد، یک سازمان غیرانتفاعی به رهبری رایان گریوز با ارائه آموزش عمومی در مورد پدیده‌های ناشناخته هوایی(UAP) به ایمنی هوافضا و امنیت ملی می‌پردازد.

جیمی مائوسان که قبل از بیان اظهارات خود سوگند راستگویی یاد کرد، اعضای دولت مکزیک و مقامات ایالات متحده را خطاب قرار داد و یافته‌های خود را بیان کرد.

او اطمینان داد که نمونه‌ای که از این دو فرازمینی گرفته شده در دانشگاه مستقل ملی مکزیک(UNAM) مورد مطالعه قرار گرفته و دانشمندان توانستند شواهد دی‌ان‌ای آنها را با استفاده از تاریخ‌نگاری رادیوکربن استخراج کنند.

مائوسان که سوگند خورده بود، رو به حاضران گفت: این نمونه‌ها بخشی از تکامل زمینی ما نیستند. اینها موجوداتی نیستند که از لاشه و میان بقایای یک بشقاب پرنده پیدا شده باشند. آنها در معادن دیاتوم(diatom) پیدا شده‌اند و فسیل شده‌اند.

وی افزود: ما هنوز نمی‌دانیم که این که آنها بیگانه هستند یا نه، اما آنها هوشمند بوده‌اند و با ما زندگی کرده‌اند. آنها تاریخ را بازنویسی می‌کنند.

همچنین دیلی‌میل گزارش داد، جیمی مائوسان که چند دهه است به تحقیقات در مورد پدیده‌های بیگانه می‌پردازد، از دو جسد در مقابل نمایندگان کنگره مکزیک رونمایی کرد.

پژوهشگران همراه مائوسان در جلسه مدعی شدند که این اجساد کشف‌ شده از معدنی در پرو، دارای ترکیب ژنتیکی ۳۰ درصدی از انسان‌ها هستند.

تاریخ‌نگاری کربنی توسط پژوهشگران دانشگاه مستقل ملی مکزیک(UNAM) نشان داد که این اجساد، با دست و پاهای سه انگشتی، بدون دندان و دید استریوسکوپی(برجسته‌بینی)، بیش از ۱۰۰۰ سال قدمت دارند.

دیلی میل به نقل از ال پایس(El País) گزارش داد، این اجساد تقریباً به شکل انسان‌نما هستند. اما گردن جمع شونده و جمجمه بلند آنها ویژگی‌هایی است که بیشتر در پرندگان دیده می‌شود. آنها همچنین دارای استخوان‌های قوی و در عین حال سبکی بوده‌اند.

نمایش اجساد «بیگانگان» در کنگره مکزیک!

کارشناسان حاضر در کنگره مکزیک در این مراسم به نمایندگان کنگره گفتند که یکی از این موجودات تخم‌هایی را درون خود حمل می‌کرده که جنین‌هایی در داخل آن‌ها وجود داشته و ایمپلنت‌هایی از جنس فلزات کادمیوم و اُسمیوم داشته است.

مائوسان این رویداد را به عنوان یک نقطه عطف توصیف کرد، چرا که اولین باری است که مکزیک یک جلسه رسمی برای صحت‌سنجی این پدیده برگزار کرد.

گفتنی است که مائوسان در سال ۲۰۱۵ از جسد مومیایی شده دیگری رونمایی کرد که ادعا می‌کرد از بیگانگان است. این جسد نیز در کشور پرو پیدا شده بود.
در نهایت اما گزارش شد که این ادعا رد شده و آن جسد در اصل، جسد یک کودک انسان بوده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به تازگی این اتفاق، هنوز منابع رسمی علمی در جهان درباره آن اظهار نظر نداشته‌اند؛ اما نمی‌توان میزبانی کنگره مکزیک از این رویداد را نادیده گرفت.

بنابراین باید منتظر ماند و دید این ادعاها توسط متخصصان چگونه تفسیر می‌شود و منابع رسمی آن را صحت‌سنجی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار