کد خبر: ۲۲۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد در آیفون ۱۵ کاربران می توانند تعداد سیکل های شارژ را مشاهده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون امکان مشاهده تعداد دفعات شارژ باتری در گوشی های آیفون برای کاربران امکان پذیر نبوده و تنها با کمک برنامه های شخص ثالث می […]

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد در آیفون ۱۵ کاربران می توانند تعداد سیکل های شارژ را مشاهده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون امکان مشاهده تعداد دفعات شارژ باتری در گوشی های آیفون برای کاربران امکان پذیر نبوده و تنها با کمک برنامه های شخص ثالث می توانستند به این مورد دسترسی داشته باشند. اما به نظر می رسد در آیفون ۱۵ این موضوع تغییر کرده و اکنون برای نخستین بار این ویژگی به آیفون اضافه شده است.

تبلیغات

یک منبع آگاه اسکرین شات هایی را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده که در آن قسمت تنظیمات آیفون ۱۵ و امکان نمایش تعداد سیکل های شارژ قابل مشاهده است.

در بخش باتری یک قسمت حدید برای نمایش تعداد سیکل های شارژ اضافه شده است. طبق اطلاعات اسکرین شات ها در این بخش اطلاعاتی مانند تاریخ ساخت گوشی و همچنین اولین زمان استفاده از آن نیز قرار دارد. مشاهده تعداد چرخه های باتری توسط کاربران می تواند در مورد سلامت باتری اطلاعاتی را به آنها بدهد. در صورت خالی شدن کامل باتری و شارژ مجدد آن یک چرخه ثبت خواهد شد. از این رو تعداد سیکل های شارژ در باتری ها اهمیت زیادی دارد.

در باتری های لیتیوم یونی مورد استفاده در آیفون هر بار که باتری به طور کامل تخلیه شده و شارژ آن به طور ۱۰۰ درصدی مورد استفاده قرار میگیرد و دوباره شارژ میشود، چرخه شارژ گفته میشود.

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست ارزهای دیجیتال

پیشنهاد ویژه

سرور HP


برچسب ها: اپل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار