کد خبر: ۲۲۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
پس از عرضه رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۵ به همراه پورت USB C اکنون این شرکت در مورد استفاده از کابل‌های اندرویدی برای شارژ گوشی‌های جدید هشدار داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از تغییرات قابل توجه در آیفون‌های جدید استفاده از پورت USB C است. همانطور که پیش از […]

پس از عرضه رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۵ به همراه پورت USB C اکنون این شرکت در مورد استفاده از کابل‌های اندرویدی برای شارژ گوشی‌های جدید هشدار داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از تغییرات قابل توجه در آیفون‌های جدید استفاده از پورت USB C است. همانطور که پیش از این نیز وعده داده شد با استفاده از این درگاه می‌توان از یک کابل برای چندین دستگاه استفاده کرد.

تبلیغات

طبق هشدار فروشگاه‌های اپل استفاده از کابل‌های اندرویدی برای شارژ گوشی‌های جدید آیفون ۱۵ باعث داغ شدن بیش از اندازه دستگاه خواهد شد.

گزارش منتشر شده نشان می‌دهد فروشگاه‌های انحصاری اپل به مشتریان اعلام کردند برای شارژ گوشی‌های آیفون از کابل‌های تایپ سی اندرویدی استفاده نکنند. به گفته آنان چینش پین‌ها درون پورت گوشی‌های اپل و اندرویدی متفاوت بوده و همین موضوع باعث میشود تا نتوان از شارژرهای اندرویدی برای گوشی های آیفون استفاده کرد.

طبق بررسی های انجام گرفته مشخص شد کانکتور های ۹ پین و ۱۱ پین به صورت تک ردیفه و با فاصله کمتر در گوشی های آیفون قرار دارند. برخی منتقدان اعلام کردند احتمالاً اپل به صورت عمدی این تغییر در پین‌ها را ایجاد کرده تا کاربران مجبور باشند تا از شارژرهای رسمی این شرکت استفاده کنند.

منتقدان می‌گویند کابل‌های شارژ اپل بسیار گران‌تر از کابل‌های اندرویدی بوده و هنوز مشخص نیست نگرانی‌های مربوط به استفاده از شارژر آیفون به دلیل حفاظت از دستگاه عنوان شده و یا این شرکت به دنبال فروش محصولات جانبی خود است.

پیشنهاد ویژه : خرید هدایای تبلیغاتی جدید

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست ارزهای دیجیتال

پیشنهاد ویژه

سرور HP


برچسب ها: اپل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار