کد خبر: ۲۲۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
ایسنا : به مناسبت هفتم مهرماه و بزرگداشت روز آتش‌نشان، از نسل جدید خودروها و تجهیزات آتش‌نشانی رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از رونمایی از نسل جدید تجهیزات و خودروهای جدید آتش‌نشانی همزمان با مراسم بزرگداشت روز آتش‌نشان خبرداد.

به گزارش ایسنا، قدرت‌اله محمدی در این‌باره گفت: به مناسبت هفتم مهرماه و بزرگداشت روز آتش‌نشان، از نسل جدید خودروها و تجهیزات آتش‌نشانی رونمایی شد.

وی درباره تعداد و نوع این خودروها و تجهیزات جدید نیز گفت: دو دستگاه فوماتیک، چهار دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری، شش دستگاه کامیون حریق پنج تن، یک دستگاه بیل زنجیری ۴۰ تن و ۱۶ دستگاه فوتون به عنوان خودروهای عملیاتی و پشتیبانی وارد ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران شده‌اند.

تصاویری جالب از آتش نشانان زن ایرانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: همچنین ۱۵۰ دستگاه خودروی سمند نیز برای حضور مدیران و کارشناسان در صحنه حوادث و دو هزار جفت پوتین برای تجهیز البسه آتش نشانان خریداری و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

محمدی با بیان اینکه روند خرید تجهیزات و امکانات برای آتش‌نشانی تهران متوقف نخواهد شد، گفت: امروز به جرات می‌توان گفت که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران یکی از مجهزترین و به‌روزترین سازمان‌های آتش‌نشانی در سراسر کشور است و البته ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در مدت زمانی کوتاه به آتش‌نشانی اول منطقه تبدیل شویم.

رونمایی از نسل جدید خودروهای آتش‌نشانی تهران/ خرید تجهیزات جدید

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار