کد خبر: ۲۲۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
با حضورمدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی کشور و استاندار البرز:
با همت و تلاش بی وقفه دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی هشتگرد و پیگیری دکتر حدادی نماینده مجلس،و حمایت حجت السلام مختاری امام جمعه محترم گره اجرای عملیات احداث بزرگترین بیمارستان تامین اجتماعی غرب استان البرز که سال ها بر زمین مانده بود،باز شد .

عملیات احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی هشتگرد آغاز شد

جلیل کریمی -  درمراسمی که با حضور دکترموسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی کشور، دکترعبداللهی استاندار البرز، دکترالبرزی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان، دکترحدادی نماینده مردم  شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان درمجلس شورای اسلامی، جمعی ازمدیران کل استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد و جمع کثیری از اعضای کانون‌های کارگری و بازنشستگان برگزار شد، کلنگ عملیات احداث بیمارستان ۱۶۰تختخوابی تامین اجتماعی هشتگرد در شهرک کوثر بر زمین زده شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این مراسم ضمن خوشامدگویی به مسئولین و حضار در سخنانی گفت: اولویت کاری ما در راستای اهداف دولت و درجهت گره گشایی و حل مشکلات مردم و همچنین سرانجام رساندن پروژه های ناتمام و روی زمین مانده از دولت‌های قبلی و همچنین اجرای پروژه های جدید است.

دکتر محمدرضا البرزی افزود: در همین راستا پروژه بیمارستان ۱۶۰تختخوابی تأمین اجتماعی که مورد نیاز ضروری مردم از ۶سال پیش روی زمین مانده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته با معاونت درمان تأمین اجتماعی استان و شهرداری هشتگرد به ثمر نشست.

وی با بیان اینکه ۷۴هزار نفر بیمه شده در سطح شهرستان داریم که ۲۱۴ هزار نفر تحت پوشش دفترچه خدمات بیمه ای تأمین اجتماعی هستند ،ادامه داد: برای امور درمانی این جمعیت قابل توجه، بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی را پیگیری کردیم که در فروردین ماه امسال مصادف با شب ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام تفاهم نامه آن امضا شد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در پایان سخنان خود از مدیر عامل تأمین اجتماعی کشور خواستار تکمیل و راه اندازی این بیمارستان تا ۳سال آینده شد.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه ساوجبلاغ نیز طی سخنانی گفت: این دولت با اراده جدی رئیس جمهور ،هیئت دولت و استاندار البرز توانست بخشی از عقب ماندگی ها را جبران کند و الحمدالله امروز شاهد کلنگ زنی بیمارستان ۱۶۰تختخوابی هستیم که نه تنها به شهروندان هشتگرد، بلکه به شهرهای غرب استان  نیز خدمات خواهد دارد که از حمایتهای استاندارمحترم البرز  و پیگیری فرماندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر تشکر می کنم.

استاندار البرز نیز گفت :سازمان تأمین اجتماعی علیرغم  کمبود ها و ناترازی های موجود پیش می‌رود و عملکرد خوبی دارد . دکتر عبدالهی خاطرنشان کرد: این کلنگ زنی اتفاق خوبی است که جا دارد از اعضای  شورای شهر و شهردار هشتگرد تشکر کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: