کد خبر: ۲۲۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
عکسبرداری از آسمان یکی از لذت‌های افراد علاقمند به نجوم و رویدادهای ابر ماه است. به نظر می‌رسد گوشی‌های آیفون نمی‌تواند چنین لحظاتی را برای علاقمندان ایجاد کند. عکسبرداری همچنین ثبت تصاویر در فواصل طولانی در گوشی‌های هوشمند کنونی بسیار پیشرفت داشته است. شرکت‌های از جمله سامسونگ شیائومی اپل و هواوی با لنز تلفتو بهبود […]

عکسبرداری از آسمان یکی از لذت‌های افراد علاقمند به نجوم و رویدادهای ابر ماه است. به نظر می‌رسد گوشی‌های آیفون نمی‌تواند چنین لحظاتی را برای علاقمندان ایجاد کند. عکسبرداری همچنین ثبت تصاویر در فواصل طولانی در گوشی‌های هوشمند کنونی بسیار پیشرفت داشته است. شرکت‌های از جمله سامسونگ شیائومی اپل و هواوی با لنز تلفتو بهبود یافته خود تلاش کردند تا به کاربران کمک کنند تصاویر بسیار خارق‌العاده‌ای را از این فواصل به ثبت برسانند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی سری هواوی میت ۶۰ و مدل رده بالای آن به نام RS Ultimate توانسته در ضبط تصاویر از ماه مورد تمجید قرار بگیرد. یک بلاگر دو گوشی میت ۶۰ RS Ultimate و آیفون ۱۵ پرو مکس را برای ثبت تصویر از ماه انتخاب کرد. نتیجه نشان داد دوربین تله فوتو ساخت شرکت چینی توانست با ثبت عکس‌های پرجزئیات و واضح تعادل نورردهی بین عناصر پیش زمینه و قرص ماه را ایجاد کند و در نتیجه عملکرد بهتری نسبت به آیفون داشته باشد.

تبلیغات

عملکرد بسیار مناسب گوشی هواوی در این عکسبرداری نشان می‌دهد الگوریتم مخصوص و پتنت ثبت شده این شرکت برای ثبت تصاویر از ماه پیش از این انجام شده بود. بهینه‌سازی‌های انجام گرفته در بخش‌هایی از جمله فوکوس به وسیله این الگوریتم جدید می‌تواند طرح کلی ماه را در عکس‌ها به خوبی تعریف کند. همچنین گوشی هواوی در ثبت این تصاویر فریم‌های مختلف با تنظیمات نورردهی متفاوت را ثبت کرده و در نهایت با ترکیب توانسته یک قرص ماه با روشنایی یکنواخت ایجاد کند.

پیشنهاد ویژه : خرید هدایای تبلیغاتی جدید

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست ارزهای دیجیتال

پیشنهاد ویژه

سرور HP


برچسب ها: اپل ، هواوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار