کد خبر: ۲۲۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
ورزش سه نوشت: روزنامه الریاضیه ترکیب الهلال مقابل نساجی را اعلام کرد.

منابع خصوصی به الریاضیه گفتند که خورخه ژسوس پرتغالی، سرمربی تیم اول فوتبال الهلال، پس از خط زدن روبن نوس هافبک پرتغالی و ساویچ صربستانی در دیدار مقابل نساجی ایران، در خط میانی به سلمان الفرج و محمد کنو تکیه خواهد کرد.

بازی امروز الهلال پس از از دست دادن امتیاز دیدار مقابل نوبهار ازبکستان که با تساوی 1-1 به پایان رسید، برای اولین بار شاهد حضور خالدو کولیبالی مدافع سنگالی در این رقابت‌ها خواهد بود. هدایت خط حمله الهلال بر عهده نیمار داسیلوا برزیلی، مالکوم، میشل و میتروویچ است و سالم الدوسری به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.

روز گذشته الهلال آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین ورزشگاه آزادی برگزار کرد که در آن بر جنبه‌های تاکتیکی تمرکز داشت و ژسوس علاوه بر تمرکز بر استفاده از موقعیت‌ها و اصلاح اشتباهات در خط هافبک و دفاع، بر حملات سازمان یافته از عقب تکیه کرد.

یاسر الشهرانی، مدافع کناری تیم اول الهلال امروز منتظر است تا رکورد جدیدی به رکوردهایش اضافه شود و با محمد الشلهوب به عنوان بازیکنی که بیشترین بازی را در الهلال انجام داده، برابری کند.

الشهرانی 84 بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده در حالی که الشلهوب 85 بازی در کارنامه دارد. این مدافع کناری با الهلال قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های 2019 و 2021 شد.
محرومیت سالم الدوساری توسط کنفدراسیون آسیا به الشهرانی فرصتی داد تا از او پیشی بگیرد زیرا تعداد بازی‌های الدوساری در عدد 83 متوقف شد و سلمان الفرج هم تیمی او با حضور در هفته قبل نیز با سلمان به تساوی رسید.

با این تفاسیر ترکیب الهلال در دیدار امشب به شرح زیر است:

محمد العویس، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، کالیدو کولی‌بالی، یاسر الشهرانی، محمد کانو، سلمان فرج، نیمار، میشل، مالکوم و میتروویچ.

258 258

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار