کد خبر: ۲۲۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
ارتش سوریه در پاسخ به حمله تروریستی روز گذشته (پنجشنبه) در استان حمص، مواضع تروریست‌ها در ادلب و غرب حماه را هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه، شامگاه امروز (جمعه)، مواضع تروریست‌های «هیئه تحریر الشام» در ادلب را هدف قرار داد.

براساس گزارش شبکه «المیادین»، ارتش سوریه و روسیه، شامگاه جمعه، به صورت مشترک حملات شدیدی را علیه مواضع تروریست‌ها در ادلب آغاز کردند.

طبق این گزارش، تروریست‌های هیئه تحریر الشام به دنبال این حملات شدید مواضع خود را در ادلب تخلیه کردند.

 منابع محلی سوریه نیز خبر دادند مواضع تروریست‌ها در اطراف روستای «القاهره»، «العنکاوری»، «سهل الغاب» در حماه نیز هدف قرار گرفتند.

 

 

 

 

این عملیات در پاسخ به حمله تروریستی روز گذشته تروریست‌ها در حمص آغاز شده است. تلویزیون رسمی سوریه، روز گذشته (۵اکتبر)، از حمله پهپادی به مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد.

وزارت بهداشت سوریه صبح امروز (جمعه)، اعلام کرد که تعداد شهدای حمله تروریستی حمص به ۸۹ شهید از جمله ۳۱ زن و ۵ کودک افزایش یافته و تعداد مجروحان هم به ۲۷۷ نفر رسیده است.

دولت دمشق به دنبال این حمله در بیانیه‌ای از سازمان ملل و شورای امنیت خواست تا حمله گروه‌های تروریستی به دانشکده نظامی این کشور در حمص را محکوم کنند.

پایان پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار