کد خبر: ۲۲۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده که از شهرها به روستا‌ها مهاجرت معکوس داشته باشند برای ساخت واحدهای مسکونی‌شان در روستا زمین ۵۰۰ متری دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی مقصودی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدتی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان نهضت ملی مسکن وقفه‌ ایجاد شده است، گفت: یکی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه رفع موانع پرداخت این تسهیلات بود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طبق مصوبه بانک مرکزی علاوه بر بانک مسکن دیگر بانک‌های استان نیز باید به متقاضیان تسهیلات ارائه دهند. 

وی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن خودمالکی از ۳۵۰ به ۵۵۰ میلیون تومان در کشور، افزود: در این جلسه بر تسریع صدور پروانه ساختمانی برای واحدهای نهضت ملی مسکن تاکید شد.

مقصودی با اشاره به اینکه شناسایی زمین در بخش مسکن روستایی انجام شده است، اضافه کرد: در اولین فرصت عملیات الحاق زمین‌هایی که قابلیت ساخت و ساز در آن‌ها وجود دارد انجام و  پلاک‌هایی با حداقل متراژ ۵۰۰ متر در قالب نهضت ملی به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تامین زمین در شهرهایی از استان که مشکل زمین وجود دارد در دست پیگیری است، گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده که از شهرها به روستا‌ها مهاجرت معکوس داشته باشند برای ساخت واحدهای مسکونی‌شان در روستا زمین ۵۰۰ متری دریافت می‌کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار