کد خبر: ۲۲۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
شرایط متقاضیان استفاده از امتیاز ویژه کرونا برای استخدام، از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در اطلاعیه شماره یک آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شرایط داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام در سایت جهاد دانشگاهی، متقاضی استفاده از امتیاز کرونا بوده‌اند، اعلام شد.

بیشتر بخوانید

اعلام تکمیل ظرفیت برای آزمون استخدام آموزگار/توضیحات درباره نحوه ثبت اعتراض داوطلبان

داوطلبانی که برای بهره مندی از امتیاز ویژه کرونا، مشمولین مربوطه که خارج از این دانشگاه هستند، پس از تکمیل فرم مربوطه آخرین صفحه ۵۸۴ دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت، باید نامه رسمی از سوی دانشگاه محل خدمت در دوران کرونا را خطاب به معاونت توسعه مدیریت و منابع و یا مدیریت توسعه سرمایه انسانی دانشگاه تا ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ارسال نمایند.

برای بهره‌مندی از امتیاز مذکور، مشمولین مربوطه که در دوران کرونا در واحدهای تابعه این دانشگاه اشتغال به کار داشته‌اند باید فرم مربوطه را در واحد محل خدمت خود تکمیل و به معاونت‌های مربوطه (بهداشت یا درمان) ارائه نمایند و از مراجعه حضوری به ستاد دانشگاه جدا خودداری کنند.

فرم‌های کرونا پس از تأیید در معاونت‌های بهداشت و درمان طی نامه خطاب به معاونت توسعه مدیریت و منابع یا مدیریت سرمایه انسانی به دانشگاه ارسال می‌شود.

برای آن دسته از داوطلبانی که در هنگام ثبت نام و خوداظهاری امتیاز ویژه کرونا ثبت نکرده‌اند امکان لحاظ کردن امتیاز کرونا به هیچ وجه میسر نیست، لکن از تکمیل و ارسال فرم کرونا خودداری نمایند.

بدیهی است عدم ارسال فرم مذکور تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۲ به منزله انصراف از دریافت امتیاز ویژه کرونا است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار