کد خبر: ۲۲۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ادعا کرد که ارتش کنترل همه مناطق نفوذشده را به دست گرفته و آماده حمله زمینی به غزه می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در صبح چهارمین روز عملیات حماس به نام طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم اعلام کرد سرانجام موفق شده همه نقاطی را که عناصر مقاومت به آن نفوذ کرده بودند، پس و تحت کنترل بگیرد. 

به گزارش وبگاه خبری روزنامه معاریو، دنیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم موقت در پاسخ به سوالی درباره شهرک‌های مجاور غزه گفت، «همه را تحت کنترل گرفتیم. ما در حال پاکسازی محیط هستیم. و همچنین پاکسازی خط مرزی. در این مرحله ما دیگر نفوذی [از جانب فلسطینیها] نداشتیم. در خاک ما هم هیچ تونلی [متعلق به نیروهای فلسطینی] وجود ندارد. 

نیروهای حماس طی سه روز گذشته دست کم وارد ده شهرک مجاور  غزه شدند.

سخنگوی ارتش رژیم موقت به فراخوان نیروهای احتیاط نیز اشاره کرد و گفت، «این، جنگ است. طی ۴۸ ساعت ۳۰۰ هزار نفر را فراخوان کرده‌ایم. در جنگ در کیسه خواب میخوابند و غذا را جیره بندی میکنند. این دیگر رزمایش نیست. ما در حال جمع آوری تجهیزاتی هستیم که در اختیار ارتش قرار بگیرد. یک مرکز برای پاسخ به تماس نیروهای احتیاط راه اندازی کرده ایم. کمی صبر باید به خرج داد. در نیروی هوایی همه تشکیلات و همچین نیروی زمینی آماده شده‌اند. 

این مقام نظامی صهیونیست با اشاره به حملات شدید این رژیم به نقاط مختلف غزه که منازل و ساختمان غیرنظامیان بشدت هدف قرار گرفته، گفت: هر جا حماس حضور داشته باشد، هدف قرار میگیرد. هر چهار ساعت یک بار. 

درگیری کنونی از صبح شنبه آغاز شده و گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش حماس موفق شد با نفوذ به خاک اشغالی در مجاور مرز شرقی نوار غزه، تلفات انسانی و خسارت مادی جدی به رژیم صهیونیستی وارد کند. 

منابع رسانه‌ای در رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که کشته‌های رژیم صهیونیستی از هزار نفر فراتر رفته است. در مقابل شمار شهدای نوار غزه که در بمباران رژیم صهیونیستی طی چهار روز گذشته جان باخته‌اند، امروز از هفتصد نفر فراتر رفت.

پایان پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار