کد خبر: ۲۲۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۸
بیانیه وزارت دفاع سوریه درباره تجاوز به فرودگاه حلب

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع سوریه بامداد یکشنبه درباره حمله تجاوزکارانه رژیم موقت صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری «سانا» به نقل از یک مقام رسمی ارتش سوریه نوشت: «حدود ساعت ۲۳:۳۵ شنبه چهاردهم اکتبر ۲۰۲۳، دشمن اسرائیلی از سمت دریای مدیترانه در غرب لاذقیه، فرودگاه بین‌المللی حلب را هدف حمله هوایی قرار داد که منجر به خسارات مادی به باند فرود و از سرویس خارج شدن آن شد».

در این بیانیه آمده است: «این تجاوز جدید، تأییدی بر رویکرد جنایتکارانه رژیم اشغالگر اسرائیل است که امروزه به وضوح در جنایات مستمر آن علیه مردم فلسطین و کشتارهایی که علیه غیرنظامیان بی‌گناه از جمله زنان و کودکان انجام می‌دهد، تجسم یافته است».

دمشق در ادامه تاکید کرد: «این همچنین گواه روشنی است که دشمن تروریست [صهیونیست] به قوانین و موازین بین‌المللی احترام نمی‌گذارد و با حمله به فرودگاه‌های غیرنظامی ثابت می‌کند که خاستگاه تروریسم و ​​بزرگترین حامی سازمان‌های تروریستی در منطقه و به‌ویژه سوریه است».

ساعتی پیش بود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از فراز دریای مدیترانه فرودگاه بین‌المللی حلب را هدف قرار دادند که منجر به وارد شدن خسارت به باند فرود شد. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار