کد خبر: ۲۲۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
امام جمعه فردیس در مراسم افتتاح ساختمان سازمان فرهنگی شهرداری فردیس :
ساختمان سازمان فرهنگی شهرداری فردیس با حضور امام جمعه ،شهردار و اعضای شورای شهر،جمعی از مدیران شهری و اصحاب رسانه با زیربنای ۱۵۵۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در ۴ طبقه به بهره برداری رسید.

ثبات مدیریت شهری خط قرمز بنده است

جلیل کریمی: ساختمان سازمان فرهنگی شهرداری فردیس با  حضور امام جمعه ،شهردار و اعضای شورای شهر،جمعی از مدیران شهری  و اصحاب رسانه با زیربنای ۱۵۵۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در ۴ طبقه به بهره برداری رسید.

 شهردار فردیس ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) در سخنانی گفت: امروز علاوه بر افتتاح این ساختمان، آیین کلنگ زنی ساختمان آموزش آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و گرمخانه آقایان را خواهیم داشت.

محمدرضا احمدی نژاد با بیان اینکه بیست و هشتم آبان ماه نیز ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس به طور رسمی افتتاح می‌شود، افزود: با بهره برداری از این پروژه سرانه اداری مدیریت شهری فردیس دو برابر می‌شود و این مجموعه از ساختمان‌های استیجاری رهایی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه‌های متعددی از جمله بازگشایی خیابان شهید اسمی غربی و جاده تندرستی آن، بهسازی بلوار شهدا حدفاصل فلکه چهارم و پنجم، اصلاح هندسی سه راه مپنا، بوستان وحدت، ریل متروکه و… تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد،ادامه داد: پروژه‌های بوستان بانوان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی و ساختمان شهرداری در خیابان پیک با پیشرفت ۷۰ درصدی نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسند.

 شهردار فردیس با اشاره به اینکه مطالعات احداث تقاطع غیر همسطح کچویی انجام شده و طرح آن نیز در شورای ترافیک به تصویب رسید و اکنون در مرحله برنامه ریزی برای تملک اراضی در مسیر پروژه است،خاطرنشان کرد:دو سرای محله در بلوار امام رضا (ع) و شهرک وحدت فردیس، یک سالن ورزشی در خیابان اهری و یک زمین ورزشی در شهرک راه آهن طراحی شده است که عملیات اجرایی آنها به زودی کلید می‌خورد.

رئیس شورای شهر فردیس نیز در این مراسم گفت: ساختمان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس در ۴ طبقه اجرا شده و امروز آماده بهره برداری است.

سید حمید یعقوبی، با بیان اینکه از این به بعد هرماه یک پروژه در شهر فردیس افتتاح می‌‌شود، افزود:تا پیش از این سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس  در فرهنگسرای گلستان بود که با افتتاح این ساختمان، فرهنگسرا آزاد و برای فعالیت بهتر در حوزه فرهنگی آماده می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ساختمان ۱۲ اتاق برای سازمان فرهنگی است و ۶ اتاق در اختیار سازمان میادین شهرداری فردیس خواهد بود،از همکاری اعضای شورا در تصویب بودجه شهرداری فردیس،  قدردانی کرد و گفت: اخیرا  از سوی شهردار فردیس لایحه  ۵۹ طرح عمرانی دیگر به شورای اسلامی شهر ارائه و مصوب شد و امیدواریم ثمره همدلی بین شورا و شهرداری به شهروندان برسد.

امام جمعه شهرستان فردیس نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات شهردار فردیس در سخنانی گفت:ثبات مدیریت شهری خط قرمز بنده است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع)، با تاکید بر ضرورت وفاق و همدلی میان شورا و شهرداری فردیس، افزود: رشد و توسعه شهر فردیس از گذر تعامل و همدلی مسئولان به ویژه مدیران شهری می‌گذرد.

وی با بیان اینکه شهروندان فردیسی از ثبات این دوره از مدیریت شهری فردیس رضایت دارند و مدیریت شهری نیز باید به طور ماهانه به مردم گزارش دهد تا شهروندان نیز از ریزهزینه کرد ها در مدیریت شهری آگاهی یابند، خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در فردیس افتاده که مایه مباهات است؛ ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر مدیریت شهری می‌تواند به افزایش رضایتمندی و اعتماد در جامعه کمک کند.

در ادامه این مراسم کلنگ مرکز آموزش عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با زیربنای هزار و ۲۵۰ متر مربع در سه طبقه  و با اعتباری بالغ بر۳۱۰ میلیارد ریال  و گرمخانه آقایان فردیس با مساحت هزار و ۱۷۰ متر مربع و اعتبار ۹۶ میلیارد ریال بر زمین زده شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: