کد خبر: ۲۲۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان صبح امروز در تهران از میدان فلسطین به سمت لانه جاسوسی «سفارت سابق آمریکا در تهران» و همچنین در سایر استان‌ها با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از ساعت ۹ صبح از میدان فلسطین به سمت لانه جاسوسی با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی»  در تهران و همچنین سایر شهرها و شهرستان‌های کشور برگزار شد.

 

نقدی در نشست خبری راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام کرد که پیام این راهپیمایی هشدار به آمریکا خواهد بود که بداند اگر جنایت را در حق مردم مظلوم فلسطین این طور ادامه دهند پاسخ‌های جدیدی دریافت خواهند کرد.

حاضران در راهپیمایی امروز، ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار ، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام می‌نمایند.

پرچم حزب‌الله لبنان و فلسطین در دستان راهپیمایان ۱۳ آبان

در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران پرچم‌های حزب الله لبنان و فلسطین در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست شرکت کنندگان قرار دارد.

عکس جایتکاران جنگی و کودکان شهید فلسطینی در دستان شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان

در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان تهران عکس کودکان شهید فلسطینی در دست شرکت کنندگان در این مراسم دیده می‌شود.

دانش آموزان شرکت کننده در این راهپیمایی همچنین با در دست داشتن تصاویر مقامات آمریکایی از جمله بایدن، رییس جمهور آمریکا و دونالد ترامپ ریس‌جمهور پیشین این کشور تاکید کردند که مقامات این کشور همدست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونسیتی در انجام جنایت علیه مردم فلسطین و غزه هستند.

خیابان طالقانی از میدان فلسطین تا تقاطع نجات الهی شاهد حضور پر شور و قابل توجه راهپیمایان است و رفته رفته به جمعیت افزوده می‌شود.

در این راهپیمایی عکس شهیدان  روح‌الله عجمیان و آرمان علی‌وردی نیز در دست برخی از حاضران قرار دارد.

در این راهپیمایی که با بارش باران همراه بود، رفته رفته به تعداد حاضران اضافه می‌شد.

راهپیمایان در مسیر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.

دانش‌آموزان حاضر در مقابل لانه جاسوسی در این مراسم به اجرای سرود پرداختند.

دانش آموزان شرکت کننده در این راهپیمایی دست‌نوشته‌هایی با مضامین " جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست"، " این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست"، "مرگ بر  صهیونیست" و ... در دست داشتند.

در پیاده روهای انبوهی از جمعیت در تردد هستند و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل به سمت لانه جاسوسی در حال حرکت هستند.

تعدادی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پرچم‌های رژیم صهیونسیتی و آمریکا را لگدمال و آن‌ها را به آتش کشیدند.

در این مراسم همچنین دانش‌آموزان روشن دل نیز به اجرای سرود پرداختند.

خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران نیز در این مراسم سخنرانی کرد.

وی تاکید کرد که تمام کشتار و تخریب و آواره شدن مردم در غزه با چراغ سبز آمریکا انجام شده است.

همچنین در قطعنامه پایانی این مراسم نیز تاکید شد: ما ملت مسلمان و ظلم‌ستیز ایران، سیاست‌های دوگانه حکام غربی و خانه پوشالی حقوق بشر و نمایندگان غربی در شورای مضحک امنیت را محکوم و خواستار آتش‌بس فوری در سرزمین‌های اشغالی هستیم.

در این مراسم پرچم فلسطین در دستان یک بانوی سالخورده در بالای یک تریلی به اهتزار در آمد.

محمدباقر قالیباف نیز به عنوان سخنران این مراسم یادآور شد: امام (ره) ۴ آبان سال ۱۳۴۳ در قم فرمودند؛ رئیس‌جمهور آمریکا بداند این معنا را که منفورترین افراد دنیا پیش ملت ایران است.

وی گفت: تمام گرفتاری‌های ما از آمریکا و اسرائیل است. رژیم صهیونیستی هم از آمریکاست.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار