کد خبر: ۲۲۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کمری یکی از مهمترین برند‌های خودرویی جهان است. برای مثال در سال ۲۰۲۲ این برند، پنجمین خودرو پرفروش بازار آمریکا با آمار ۲۹۵۲۰۱ دستگاه بوده است.

ورود تویوتا کمری ۲۰۲۵ با ظاهری لاکچری به بازار خودرو + عکس

تویوتا با معرفی کمری ۲۰۲۵ روند موفقیت این برند خود را در نسل نهم همچنان ادامه می‌دهد. کمری اکنون فقط در تریم هیبریدی تولید می‌شود و پیشرانه بنزینی ۶ سیلندر هم از برنامه کار تویوتا خارج شده است.

تغییرات در طراحی ظاهری، سیستم تعلیق باز طراحی شده و جزئیات جدید در طراحی کابین موجب شده تا مدل ۲۰۲۵ یکی از جذاب‌ترین‌های کمری باشد.

زمانی که به پروفایل دماغه و جانبی کمری ۲۰۲۵ نگاه می‌کنید قطعا با یک مدل لوکس‌تر و تجملاتی‌تر در مقایسه با سال‌های قبل روبرو می‌شوید. امضا تویوتا یا همان طراحی کله چکشی در قسمت سپر جلو همچنان حضور دارد، اما بافت لانه زنبوری سه بعدی بیشترین فضا را به خود اختصاص داده که جذاب هم به نظر می‌رسد.

چراغ هاص اصلی جلو مرموزتر از همیشه به خوبی با سایر جزئیات بویژه خطوط روی درپوش موتور هماهنگ شده اند.

۳ گزینه متنوع در بخش پیشرانه که تا قبل از مدل ۲۰۲۵ برای کمری وجود داشت، در مدل جدید جای خود را به تک گزینه ۴ سیلندر هیبریدی داده اند؛ بنابراین کمری ۲۰۲۵ به تپنده ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی، دو موتور الکتریکی و یک بسته باتری لیتیم-یون مجهز شده است.

مجموع خروجی این سامانه هیبریدی ۲۲۵ اسب بخار است، اما اگر آپشن تمام چرخ محرک را انتخاب کنید آنگاه میزان خروجی ۲۳۲ اسب بخار خواهد بود.

سیستم تعلیق جدیدی که تویوتا برای این خودرو در نظر گرفته نیز بروزرسانی مهمی را نسبت به مدل قبلی پشت سر گذاشته است. الان کیفیت بالاتر پایداری در پیچ‌های تند، رانندگی نرم‌تر و انتقال کمتر ضربه‌ها به داخل کابین در دسترس مشتریان کمری قرار دارد.

در کابین کمری ۲۰۲۵ بیشترین تغییرات را می‌توان مشاهده کرد. کنسول اصلی جلو و میانی کاملا بازطراحی شده است. نمایشگر ۷ اینچی دیجیتال برای اطلاعات کیلومتر پشت فرمان و در تریم‌های بالاتری نوع ۱۲.۳ اینچی آن در نظر گرفته شده است. نمایشگر ۸ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، شارژر بی سیم و... از دیگر فناورانه‌های کابین هستند.

از امکانات قابل سفارش این خودرو می‌توان به نمایشگر ۱۰ اینچی هداپ، سیستم صوتی جی بی ال، وای فای داخلی، کلید دیجیتال روی تلفن همراه، شیشه جانبی لمینت به منظور کاهش نویز و... اشاره کرد.

در بخش ایمنی تغییر خاصی روی نداده است، زیرا ویژگی‌های ایمنی تویوتا در مدل قبلی نیز منطبق بر آخرین دستاورد‌های روز بوده است.

کروز کنترل تطبیقیی، سنسور‌های هشدار برخورد با توانایی تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، شناسایی علائم ترافیکی مسیر، نوربالای اتوماتیک و... از جمله موارد شاخص در بحث ایمنی کمری ۲۰۲۵ هستند.

کمری یکی از مهمترین برند‌های خودرویی جهان است. برای مثال در سال ۲۰۲۲ این برند، پنجمین خودرو پرفروش بازار آمریکا با آمار ۲۹۵۲۰۱ دستگاه بوده است.

کمری ۲۰۲۵

برچسب ها: خودرو ، کمری 2025
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار