کد خبر: ۲۳۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
هایپر برای تمامی تریم های اچ تی امکان سفارش بسته لاکژری را در نظر گرفته که برای مشتری حدود 1655 دلار آب می خورد. از جزئیات این بسته باید به چرم ناپا، ماساژور 10 نقطه ای صندلی های ردیف اول و گرم کن صندلی های ردیف عقب اشاره کرد.

عصر ایران-  هایپر یکی از برندهای خودرویی کشور چین است که توسط گاک پشتیبانی و تغذیه می شود. هایپر با توجه به نامگذاری خود، بر محصولات کیفی و رده بالا تمرکز دارد و تا کنون دو محصول از آن با نام های جی تی و اس اس آر معرفی شده که می توانید در لینک های زیر از گروه خودرو عصر ایران جزئیات مرتبط را مطالعه کنید:

خودرو اسپرت اس اس آر است که با رکورد صفر تا 100 کیلومتر 1.9 ثانیه تبدیل به یک چالش مهم برای برترین سوپراسپرت های جهان شده است.

اکنون سومین محصول برند هایپر با نام اچ تی از راه رسیده که در کلاس شاسی بلند کوپه معرفی می شود.

هایپر اچ تی در واقع یک کراس اوور میان سایز فست بک است که براساس پلتفرم الکتریکی AEP3.0 کمپانی گاک توسعه یافته است. از مهمترین ویژگی های این پلتفرم باید به رویکرد ماژولار آن اشاره کرد که امکان به کار گیری ظرفیت های مختلف پیشرانه الکتریکی، بهبود مرکز ثقل و هندلینگ بهتر را در اختیار خودرو قرار می دهد.

هایپر اچ تی ؛

ساختار بدنه نیز از منظر قابلیت های ایمنی در پلتفرم AEP3.0 وارد سطح بالاتری می شود.

هایپر در رابطه با ویژگی های طراحی اچ تی می گوید: این طراحی ذر راستای دستیابی به مفهوم واقعی "یکپارچه" ارائه شده است. از این رو خبری از زوایای تند و تیز در هایپر اچ تی نیست و همه خطوط در انتهای مسیر خود به قوسی ملایم می رسند. دستیگره درب های مخفی پاپ-آپ نیز در خدمت راهبرد هایپر هستند.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4935 میلیمتر در طول، 1920 میلیمتر در عرض و 1700 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2935 میلیمتر است.

هایپر یک آپشن جالب را برای دو تریم از اچ تی در نظر گرفته و آن حالت بازگشایی درب های عقب به شکل گالووینگ است.

هایپر اچ تی ؛

در رابطه با کابین نیز همانند دو محصول قبلی هایپر شرایط ایده آلی قابل مشاهده است. علاوه بر کیفیت بالای مواد اولیه باید به فناورانه هایی مانند نمایشگر 14.6 اینچی تنظمیات سیستم سرگرمی در مرکز کنسول مبتنی بر سیستم عامل GAC’s ADiGO 5.0 اشاره کنیم. تراکم پیکسلی بالا و دسترسی کامل به تنظیمات مهمترین ویژگی این مجموعه است.

در تونل کنسول میانی نیز دو پد شارژ بی سیم 50 واتی جانمایی شده است. همچنین در کابین فضاهای ذخیره سازی به شکل خلاقانه جانمایی شده اند که ظاهر یکپارچه کنسول اصلی و میانی را حفظ کنند.

یکی دیگر از ویژگی های کابین، استفاده از سیستم صوتی دالبی اتمز با 22 اسپیکر به عنوان آپشن استاندارد است.

هایپر برای تمامی تریم های اچ تی امکان سفارش بسته لاکژری را در نظر گرفته که برای مشتری حدود 1655 دلار آب می خورد. از جزئیات این بسته باید به چرم ناپا، ماساژور 10 نقطه ای صندلی های ردیف اول و گرم کن صندلی های ردیف عقب اشاره کرد.

در بخش پیشرانه 4 تریم برای این خودرو تعریف شده است:

محور عقب / 245 اسب بخار و 355 نیوتن متر گشتاور / شاخص صفر تا 100 کیلومتر 6.8 ثانیه / باتری 70 کیلووات ساعت با برد حرکتی 550 کیلومتر

محور عقب / 245 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتن متر / شاخص صفر تا 100 کیلومتر 6.8 ثانیه / باتری 72.7 کیلووات ساعت با برد حرکتی 600 کیلومتر

محور عقب / 340  اسب بخار و گشتاور 430 نیوتن متر / شاخص صفر تا 100 کیلومتر 5.8 ثانیه / باتری 80 کیلووات ساعت با برد حرکتی 670 کیلومتر

محور عقب / 340  اسب بخار و گشتاور 430 نیوتن متر / شاخص صفر تا 100 کیلومتر 6.2 ثانیه / باتری 93 کیلووات ساعت با برد حرکتی 770 کیلومتر

در تریم های ارزان تر جنس باتری در کلاس ال اف پی و در تریم های بالاتر ان ام سی است.

تریم پایه هایپر اچ تی که باتری 70 کیلووات ساعت دارد از قابلیت تعویض بسته باتری نیز پشتیبانی می کند.

از ویژگی های ایمنی باید به کروز کنترل تطبیقی، دوربین های محیطی، چراغ ال ئی دی، دستیار پارک خودکار و... اشاره کرد.

این خودرو مجموعا 6 تریم دارد که قیمت آن از 29520 دلار آغاز و در بالاترین تریم به 45520 دلار می رسد. گران ترین تریم های هایپر اچ تی که مجهز به درب عقب گالووینگ هستند دارای برد حرکتی 670 و 770 کیلومتر بوده و به ترتیب 39450 و 45520 دلار قیمت دارند.

هایپر اچ تی

برچسب ها: هایپر اچ تی ، گاک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار