کد خبر: ۲۳۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
در کشور ما مناسبت‌های بسیار متنوعی وجود دارد که به واسطه آن کسب و کارها به راحتی می‌توانند با افزایش فروش محصولات در این ایام روبه‌رو شوند. مناسبت‌هایی مانند شب یلدا، نوروز، عید قربان و… در این ایام تمامی برندها سعی دارند که فروش خود را به بالاترین درصد ممکن برسانند.

در کشور ما مناسبت‌های بسیار متنوعی وجود دارد که به واسطه آن کسب و کارها به راحتی می‌توانند با افزایش فروش محصولات در این ایام روبه‌رو شوند. مناسبت‌هایی مانند شب یلدا، نوروز، عید قربان و… در این ایام تمامی برندها سعی دارند که فروش خود را به بالاترین درصد ممکن برسانند.

بدون شک می‌دانیم که افزایش فروش با تبلیغات برند و ماندگاری برند در ذهن رابطه مستقیمی دارد. تبلیغات به روش‌های مختلف، به کسب و کارهای بزرگ و کوچک می‌تواند کمک کند تا خود را در جامعه هدف بیشتر نشان دهند.

یکی از بهترین روش‌های ممکن برای رسیدن به این هدف استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی حمل کننده نام شما و لوگوی برند شما در دست مشتریان می‌باشد، این هدایا هرچند کوچک باشند؛ اما می‌توانند تأثیرات بسیار بزرگی را برای کسب و کار به وجود آورند. 

هدیه شب یلدا

شب یلدا یکی از کهن‌ترین سنت‌های مهم تمامی ایرانی به شمار می‌رود. این شب که به عنوان بلندترین شب سال نیز شناخته می‌شود بهانه‌ای مناسب برای دور هم جمع شدن است.

بر آنیم تا در کنار هم یلدایی داشته باشیم گرم‌تر و باشکوه‌تر از همیشه. هدیه‌ها همیشه بهترین حاملان عشق و دوستی ما بوده‌اند و چه بهانه‌ای بهتر از یلدا. هدایای تبلیغاتی یلدا که در این شب‌ سرد همچون هیزمی در آتش، یخ‌های قلب همراهانتان را آب می‌کند.

افزایش فروش در یلدا و نوروز

برای انجام هر اقدام، تعریف یک چرایی محکم، مهمترین مرحله کار است. این سنت کهن یکی از بهترین فرصت‌ها برای تمامی کسب و کارها برای افزایش فروش به شمار می‌رود، در این فرصت طلایی سازمان تنها کافی است با یک استراتژی مناسب مانند خرید هدایای تبلیغاتی لوکس کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کند و خود را در ذهن جامعه هدف حک کند. این امر علاوه بر ماندگاری در ذهن مخاطب می‌تواند باعث جذب مخاطبین و رضایت آن‌ها و در نهایت سود و درآمد بیشتر شود.

چگونه در شب یلدا افزایش فروش داشته باشیم؟

افزایش فروش باید به گونه‌ای صورت گیرد که علاوه بر ماندگاری بالا تبلیغ انرژی مثبتی را نیز القا کند. این امر تنها با استفاده از هدایای تبلیغاتی عید نوروز امکان پذیر خواهد بود. با خرید انواع هدیه‌های تبلیغاتی شما می‌توانید نه تنها یک قدم بلکه هزار قدم به هدف خود نزدیک شوید. شما می‌توانید با خرید هدایای تبلیغاتی در کیفیت بالا و ظاهر شکیل یک گام از رقبای خود جلوتر باشید.

عید نوروز

عید نوروز از دیگر جشن‌های مهم ایران! این جشن کهن از اقوام متنوع به ارث رسیده است، جشنی که در آن شاهد رنگ و بوی ویژه‌ای هستیم. نوروز باستانی جشنی باشکوه و کهن است که با وجود هزاران سال قدمت، همچنان می‌تواند مایه رونق و برکت سفره کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ باشد.

هدایای نوروزی حس هفتم از جمله هدایای تبلیغاتی مناسبتی هستند که از سوی برندها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و موسسات تجاری و غیرتجاری به مخاطبان هدف برند، از جمله مشتریان وفادار، شرکای تجاری و پرسنل درون سازمان اهدا می‌گردند تا پایه‌های فعالیت کسب ‌و کار را مستحکم‌تر سازند.

عید نوروز در حقیقت به عنوان هویت ایران شناخته شده و نماد پیوند اقدام و مردمان ایران است. این جشن شروع رستاخیز طبیعت و موعد رویش و تولد نباتات می‌باشد. عید نوروز یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین فرصت‌هایی است که برای تمامی کسب و کارها وجود دارد.

تنها کافی است با کمی تفکر فروش خود را در این دوره دو برابر بیشتر از قبل کنید. یکی از بهترین روش‌های تبلیغات در این دوره استفاده از هدایای تبلیغاتی نوروزی می‌باشد، این هدایا با داشتن المان‌های جذاب در کنار لوگوی برند می‌تواند در ذهن تمامی مخاطبین حک شود!

افزایش فروش در یلدا و نوروز

چرا در عید نوروز هدیه تبلیغاتی بدهیم؟

خرید هدایای تبلیغاتی عید نوروز می‌تواند مزیت‌های بی شماری را علاوه بر افزایش فروش برای تمامی کسب و کارها به دنبال داشته باشد. برخی از اصلی‌ترین دلایلی که باید از هدایای تبلیغاتی برای افزایش فروش استفاده کنید عبارت‌اند از:

شناخته شدن کسب و کار و برند شما توسط مخاطبان

هدایای تبلیغاتی که حمل کننده نام شما و لوگوی برند شما می‌باشد، می‌تواند برای مخاطبین هدف شما یعنی مشتریان، همکاران و... این امکان را به وجود آورد که نام برند شما با استفاده روزمره جلوی چشم مخاطب باشد.

این امر به شناخت بیشتر برند شما می‌تواند کمک شایانی کند. در صورتی که شما به سراغ هدایای کاربردی تبلیغاتی بروید بدون شک با شناخته شدن بیشتر در بین افراد جامعه روبه‌رو می‌شود. این امر به خودی خود می‌تواند باعث افزایش فروش محصولات یک برند شود.

افزایش وفاداری مشتریان به برند

ارائه هدایای تبلیغاتی می‌تواند منزله یک ارتباط بین مشتری و کسب و کار به شمار رود. با خرید بهترین و باکیفیت‌ترین هدایای تبلیغاتی نوروز شما می‌توانید ارادت و احترام خود را نسبت به مشتریان خود نشان دهید، این امر می‌تواند حس بسیار عالی را در شخص به وجود آورد که قابل توصیف نمی‌باشد.

این حس فوق‌العاده در مشتری می‌تواند حس وفاداری را در وی افزایش دهد. افزایش وفاداری باعث می‌شود که مشتری شما دوستان خود و آشنایان خود را برای خرید محصولات معرفی کنند. این امر باعث افزایش فروش می‌شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار