کد خبر: ۲۳۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت بازده خوبی را توانست بدست آورد، اما در آخرین روز هفته ناکام ماند و بازار با ریزش هفته را به پایان رساند.

به گزارش صدای بورس، بازار سرمایه در آخرین روز معاملاتی هفته را با ریزش ۵ هزار و ۴۶۵ واحدی گذراند و به سطح دو میلیون و ۱۷۱ هزار واحد رسید و شاخص کل هم‌وزن نیز که یکسان‌کننده اثر سهم است نسبت به روز گذشته یک ریزش ۲۷۳ واحدی را تجربه کرد. ارزش ۴۱۶ هزار معامله ۹۰ هزار میلیارد ریال براورد شده است. اما در مجموع در هفته گذشته بازار سرمایه یک روند صعودی را در پیش گرفته بود.

در بازار فرابورس نیز شاخص کل ۱۷ واحد نسبت به روز گذشته افت کرد و به سطح ۲۶ هزار و ۱۹۶ واحد رسید. ارزش ۲۴۴ هزار معامله ۵۲ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

نمادهای مثبت و منفی

۲۲۵ نماد بازار مثبت و ۳۲۱ نماد بازدهی منفی داشتند و این بدان معناست که ۳۳ درصد نمادها سبز رنگ و ۴۷ درصد بازار قرمز شده بودند.

بیشترین‌ها

ثشاهد، آسیاتک، خودکفا و وسپهر بیشترین ارزش معاملات را به ثبت رساندند.

خپارس، وبصادر، شستا و خودرو بالاترین حجم معملاتی را به نام خود زدند.

نمادهای فارس، فولاد، فملی و شستا بیشتر از سایرین ارزش بازاری را داشتند.

در نمادهای وکبهمن، کتوسعه، فصبا و اتکاسا بیشترین قدرت خرید حقیقی را به ثبت رساندند.

فولاد، اخابر، فملی و وبملت بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل گذاشتند و در این بازار نمادهای ثشاهد، خگستر، شستا و فولاد بیشترین تراکنش را داشتند.

وسپهر، هرمز، خاور و بپاس بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس گذاشتند. همچنین فصبا، خاور، کمرجان و وسپهر جزو پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار محسوب شدند.

در نمادهای وغدیر، ونیکی، سبندر و فخوز فشار از سمت تقاضا نسبت به سایر نمادها برتری داشت.

کد خبر 484529
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار