کد خبر: ۲۳۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تصویب یک شهر و یک شهرک جدید در غرب استان در جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، شهری و آمایش سرزمین به جهت تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن و تامین زمین متقاضیان خبر داد.

به گزارش صدای بورس،حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: جلسه ای با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و سایر دستگاه‌های عضو کارگروه امور زیربنایی برگزار شد که با کلیات تشکیل یک شهر و یک شهرک جدید در غرب استان تهران موافقت شد.

وی گفت: این موضوع با کسب اجازه از وزیر راه و شهرسازی به جهت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن متقاضیان نهایی شده در کارگروه مطرح، مصوب و پس از طی مراحل و فرآیندهای قانونی نهایی شده و به اطلاع شهروندان استان تهران خواهد رسید.

وی همچنین از تصویب طرح هادی سه روستا در اسلامشهر (حسین آباد، علی آباد و چیچکلو) خبر داد و گفت: طرح جامع شهر اندیشه نیز مصوب و به شورایعالی ارسال شد.

جنتی همچنین گفت: خبر خوب دیگر ما تعیین تکلیف نهایی اراضی ۹۲ هکتاری پاکدشت در جلسه امروز و ارسال آن برای شورایعالی شهرسازی و معماری و تصویب حریم طرح جامع شهر پردیس است.

جنتی در پایان گفت: در این جلسه همچنین موارد مربوط به خارج از حریم ارسالی از سوی فرمانداری‌های شهرستان‌های تهران، رباط کریم، ری، دماوند، شهریار، فیروزکوه، اسلامشهر و ورامین نیز مصوب شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 484564
برچسب ها: راه و شهرسازی ، مسکن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار