کد خبر: ۲۳۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
تیم فوتبال سپاهان توانسته تا به اینجای رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آمار بسیار خوبی را از خود به ثبت برساند.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال سپاهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی را داشته است، شاگردان ژوزه مورایس با انجام ۱۰ بازی و کسب ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول ایستاده اند این در حالی است که اگر از این تیم ۴ امتیاز کسر نمی‌شد آنها اکنون با ۲۵ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها صدرنشین بلامنازع لیگ بودند.

سپاهانی‌ها در ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ برتر ۲۴ گل به ثمر رسانده اند و ۹ بار دروازه خود را باز شده دیده اند. در لیگ قهرمانان آسیا هم آنها، ۱۶ گل وارد دروازه حریفان خود کردند و ۸ بار هم دروازه خود را باز شده دیدند.

در مجموع دیدارهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، خط هجومی تیم سپاهان ۴۰ گل به ثمر رسانده و ۱۷ بار هم دروازه آنها باز شده است. در بین بازیکنان سپاهان، رضا اسدی با تأثیرگذاری روی ۱۳ گل (۹ گل و ۴ پاس گل) نقش پررنگی را در به دست آمدن چنین آمار خوبی داشته است.

پس از اسدی، رامین رضائیان با ۷ گل، دو پاس گل و کسب یک پنالتی در جایگاه دوم قرار داد. آریا یوسفی بازیکن جوان و آینده دار این تیم هم با ۴ گل و ۴ پاس گل در مکان سوم جای گرفته است. شهریار مغانلو که در فصل گذشته توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را با پیراهن سپاهان کسب کند، در مجموع رقابت‌های داخلی و آسیایی ۶ گل زده و یک پنالتی هم به دست آورده است.

سپاهان در دیدار معوقه از هفته پنجم روز پنج‌شنبه ۲۳ آذر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از فولادخوزستان میزبانی خواهد کرد که آمار به دست آمده نشان می‌دهد بازیکنان فولاد کار سختی مقابل سپاهان دارد. مورایس و شاگردانش همچنین نیم نگاهی هم به دیدار دربی پایتخت بین استقلال تهران و پرسپولیس خواهند داشت تا با لغزش استقلال بتوانند جای این تیم را در صدر جدول بگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار